  • 1. Data: 2011-12-09 19:42:58
    Temat: kk Citi - zmiana okresu roz. za 53,13, w mBanku tak samo czy 5 zł?
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Mam Ci ja mc w Citi, rozliczną przez lata 17-tego, spłata w b.m. do 12-tego,
    ok. 1500 czekało na poniedziałek, zgodnie z ostatnim wyciągiem. Zmieniłem
    niedawno rozliczenie na 8-ego. Dziś pierwszy wyciąg i łup obuchem w łeb. W
    poniedziałek nic spłacać nie muszę, ale policzyli 53,13 odsetek, opłaty za
    brak minimalnej spłaty łaskawie nie naliczyli, a takowej też nie było. Jakim
    cudem tak to wykombinowali? Zadłużenie było, ale szansy jego spłaty już nie
    dali.
    Oczywiście reklamacja złożona, z szansą na sukces.

    Pzdr.

  • 2. Data: 2011-12-13 17:28:38
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >było. Jakim cudem tak to wykombinowali? Zadłużenie było, ale szansy jego

    ZERO zainteresowania? No cóż sam muszę kontynuować.
    Dziś została naliczona kolejna opłata 25 zł za monit listowny. Poprzednio
    wykrakałem - brak spłaty kwoty minimalnej. Dzwonię znowu i ta cipka z citi
    wpiera mi, że wyraziłem na to zgodę, mogą odsłuchać. Ja, że zgoda była na
    skrócenie jednego okresu rozl. o 9 dni i o żadnych opłatach mowy nie było.
    Teraz ja proszę o nagranie, to ona, że nie może odsłuchać i trzeba złożyć
    reklamację. To składam, wtedy ona, że wyjątkowo można wnioskować o zwrot tej
    opłaty. Teraz czekam na decyzję banku w obydwu sprawach.

    Dlaczego nikt o tym nie pisał? Kompromitacja grupy! Na jaki ch.... ja
    wszystkie posty czytam? ;)
    W mBanku było jak trzeba, 3 minuty, 5 zł i okres wydłużony o 28 dni. W citi
    skrócony (wydłużyć nie da się) i 78,13 zł w plecy (a kop w dupę).

    A może ktoś wie, skąd ta kwota 53,13? Poprzedni wyciąg z 17.11 na kwotę
    1574,61 i spłata do 12.12.
    Obecny z 8.12 na kwotę 2007,99 w tym 53,13 odsetek i spłata do 2.01. Jest
    też:
    "W tym kwota zaległa z poprzednich okresów (do natychmiastowej spłaty)
    53,85"
    Roczne oprocentowanie 24%

    Może tak, za 52 dni, od 17.10?
    1574,61*0,24*52/365=53,84? Kwota podobna do odsetek, ale jakby to samo co do
    natychmiastowej spłaty?
    Pzdr. mx

  • 3. Data: 2011-12-13 17:36:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mx" <@m...@o...pl@> jc820a$b26$...@i...gazeta.pl

    > W mBanku było jak trzeba, 3 minuty, 5 zł i okres wydłużony o 28 dni. W citi
    skrócony (wydłużyć nie da się) i 78,13 zł w plecy (a
    > kop w dupę).

    Mnie wydłużyli -- w połowie roku 2007. :)

    IMO Citi zwróci ci wszelkie opłaty. :)
    Jak na razie nie ma tam problemów chyba nikt z nas. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2011-12-13 17:56:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jc82t4$e0t$...@i...gazeta.pl

> [...]

    > Mnie wydłużyli -- w połowie roku 2007. :)

    > IMO Citi zwróci ci wszelkie opłaty. :)
    > Jak na razie nie ma tam problemów chyba nikt z nas. :)

    7. Sławomir Sikora (Citi Handlowy) 308 tys. mies.

    http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/szokujace-zarobki-p
    rezesow-srednio-dostaja-365-tysiecy-miesiecznie_2177
    45.html

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2011-12-15 18:12:15
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > Mnie wydłużyli -- w połowie roku 2007. :)

    > IMO Citi zwróci ci wszelkie opłaty. :)
    > Jak na razie nie ma tam problemów chyba nikt z nas. :)

    Na dziś masz 50% racji. Mam zwrot 25 PLN, 53,13 nadal na minusie. Dzięki za
    słowa otuchy.

  • 6. Data: 2011-12-16 11:29:16
    Od: "MrMrooz " <m...@W...gazeta.pl>

    mx <@m...@o...pl@> napisał(a):
    ..

    > Na dziś masz 50% racji. Mam zwrot 25 PLN, 53,13 nadal na minusie. Dzięki za
    > słowa otuchy.
    Chyba coś około 32% raczej :-) (25/(25+53,13))

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 7. Data: 2012-01-08 16:52:00
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Chyba coś około 32% raczej :-) (25/(25+53,13))

    Kolejne rozliczenie zwrotu nie ma. Cipka, no może Citka, albo Ciwka, mówi,
    że dyspozycja zwrotu była, ale karta była zablokowana w chwili jak SYSTEM
    chciał zwrócić i nie dało się. Co to była za blokada niewiadomo. Dała sobie
    jeszcze dwa dni robocze na zwrot. O Komforcie też pamiętała, 4%+12% (=1/2 ze
    standardowych 24%).

  • 8. Data: 2012-01-08 20:15:45
    Od: "Lukasz" <l...@v...pl>

    Mam podobną sytuację.
    Też ostatnio zmieniłem dzień generowania wyciągu i na wyciągu wygenerowanym
    w nowym dniu widze jakieś odsetki. Reklamacja złożona. Daj znać jak u Ciebie
    skończyła się ta sprawa
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 9. Data: 2012-01-10 16:39:39
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Mam podobną sytuację.
    >Też ostatnio zmieniłem dzień generowania wyciągu i na wyciągu wygenerowanym
    >w nowym dniu widzę jakieś odsetki. Reklamacja złożona. Daj znać jak u
    >Ciebie skończyła się ta sprawa

    Yes, yes, yes.

    Wszystko zwrócone co do grosza. Ale następnym razem spłacę wszystko przed
    nową datą wyciągu nie patrząc na ostatni wyciąg ze starą datą.

  • 10. Data: 2012-01-11 20:27:11
    Od: "Lukasz" <l...@v...pl>

    U mnie poszło całkiem szybko. 3 dni po złożeniu reklamacji zadzwoniła miła
    Pani z Banku przepraszając, za wprowadzenie w błąd przez konsultanta, za
    niesłuszne z związku z tym naliczenie odsetek i za niesłusznie naliczoną
    opłatę za monit listowny (a o tym ostatnim w momencie pisania reklamacji
    jeszcze nie wiedziałem). Wszystko zwrócili.
    Przy okazji powiedziała, że przy zmianie dnia generowania trzeba spłacić
    wszystko ze starego wyciągu, przed wygenerowaniem się nowego wyciągu w nowym
    dniu. Ale o tym nie poinformowano mnie w momencie zmiany dlatego reklamacja
    była tylko formalnością.