  • 21. Data: 2005-09-29 11:18:23
    Temat: Re: kiedy są sesje przychodzące Elixiru w Multibanku?
    Od: k...@o...pl

    > Co to jest dobry uczynek: Jak Kali nazwie kogoś ciulem
    > Co to jest zły uczynek: Jak Kalego nazwą gburem
    >
    > KJ (tak mi się skojarzyło)

    dobrze ze cokolwiek ci sie kojarzy :)
    akurat nie jego nazwalem ciulem wiec nie mial zadnych podstaw aby nazywac mnie
    gburem (tez mi sie zrymowalo)

  • 22. Data: 2005-09-29 11:20:47
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    <k...@o...pl> wrote in message

    > proponuję kolego żebyś jeszcze raz przemyslał kwestię użytego przez siebie
    > nazewnictwa

    Epitety były mocne, ale w zasadzie słuszne :) :
    Z lenistwa zadałeś pytanie na grupie (nic złego w końcu, ale gugiel też
    istnieje).
    Na zaczepną odpowiedź miałeś tylko gburowatą ripostę (a człowiek
    inteligentny obróciłby rzecz całą w żart)
    Kiedy adwersarz nie ustąpił, nazwałeś go ciulem, a to ewidentne buractwo, bo
    mogłeś skarcić go z klasą, chyba że nie potrafisz.
    W dodatku jesteś podszyty tchórzem, bo wystraszyłeś się po zdemaskowaniu :)

    T.

  • 23. Data: 2005-09-29 11:31:21
    Od: k...@o...pl

    > W dodatku jesteś podszyty tchórzem, bo wystraszyłeś się po zdemaskowaniu :)
    >
    > T.

    rozgryzłeś mnie...

  • 24. Data: 2005-09-29 11:34:09
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > rozgryzłeś mnie...

    I stąd ten niesmak ...

  • 25. Data: 2005-09-29 12:11:46
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-29 13:34- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    S.T., gdy pisał(a):

    > I stąd ten niesmak ...

    Jak sę ma pecha w ustach, to gumę trzeba żuć ;-)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****