  • Data: 2015-05-13 08:00:18
    Temat: Re: kiedy pobierane opłaty za karty?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 May 2015 18:34:24 +0200, m7marek napisał(a):

    > zadam może idiotyczne pytanie, ale nigdy do tej pory nie płaciłem w
    > żadnym banku za posiadanie karty lub rachunku i nie wiem: Kiedy
    > pobierana jest opłata miesięczna za kartę, na koniec danego miesiąca, za
    > który płacimy czy z góry na początku.
    >
    > Dokładnie to chodzi mi kartę TM byłego Synca, czy już w maju muszę
    > wyrobić 200zł , żeby w czerwcu nie pobrali opłaty?

    TOiP:

    5) Wszystkie opłaty i prowizje pobierane są ,,z dołu" po wykonaniu usługi.

    8)Opłaty miesięczne za Karty debetowe pobierane są za pełen okres
    rozliczeniowy ostatniego dnia miesiąca.

    Teoretycznie pierwszy raz powinni pobrać 30 czerwca i brać pod uwagę
    obroty z czerwca. Więc spodziewam się, że to będzie pobierane na koniec
    dnia 30.06, a nie na początek dnia.

    Dodatkowo zwróć uwagę, że masz warunek

    2) 0 zł pod warunkiem wykonania przez Klienta i rozliczenia przez Bank
    transakcji bezgotówkowych na kwotę minimum 200 zł dokonanych Kartą
    debetową w danym miesiącu rozliczeniowym, liczone dla każdej wydanej do
    rachunku Karty indywidualnie.

    I znów według tego warunku operacje wykonane w jednym miesiącu a
    rozliczone w następnym nie liczą się do żadnego z nich! Czy tak będzie
    rzeczywiście zobaczymy. Spodziewam się, że raczej będzie decydować tylko
    data rozliczenia.