    From: <m...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kiedy Inteligo obnizy % ?
    Date: Sun, 3 Feb 2002 23:07:11 +0100

    > ale nic tam nie trzymają. Te osoby są obciążone opłatą za prowadzenie
    > konta (4,99zł/miesiąc) + opłata za kartę VE (0,99zł/miesiąc). Wiele
    > z tych osób nie zorientuje się prędko, że zmieniły sę zasady i narośnie
    > im debecik

    Nie jestem pewien czy zdecydują się na debetowanie rachunków, bo
    a) z założenia rachunków Inteligo nie da się zdebetować,
    b) w przypadku nieautoryzowanych sald ujemnych na kilka złotych, mieliby
    z tym więcej problemów niż korzyści (na windykację to trochę za mało,
    więc co z tym zrobią... zaksięgują na rachunek "złych kredytów"???)

    Zatem scenariusz pewnie będzie taki, że osobom które na koncie mają po kilka
    zł (bo założyli konto do testów, etc.) pobierze się tyle co w ceniku, ale
    nie
    przekraczając zera. W moim przypadku, leży u nich 2,72 zł... i nie wiem co
    mam
    z tym zrobić ;-))) Przelać do mBanku za 0,99?

    Póki co się jeszcze zastanawiam nad tą 100... ale VE to na pewno
    zastrzegam jutro ;-))

    pzdr
    marcin