  • 1. Data: 2002-02-03 15:27:00
    Temat: kiedy Inteligo obnizy % ?
    Od: Sebastian Ujma <s...@c...pl>

    Jak myslicie, kiedy Inteligo obnizy % z 10,03? 15 lutego? A moze zechce
    przytrzymac klientow po nowym TOiP?
    Sebastian

  • 2. Data: 2002-02-03 16:01:30
    Temat: Re: kiedy Inteligo obnizy % ?
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 03 Feb 2002 16:27:00 +0100, w <3...@c...pl>,
    Sebastian Ujma <s...@c...pl> napisał(-a):

    > Jak myslicie, kiedy Inteligo obnizy % z 10,03? 15 lutego? A moze zechce
    > przytrzymac klientow po nowym TOiP?

    Jak zwykle, do 7.

  • 3. Data: 2002-02-03 16:36:07
    Od: "JOHNNY" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Sebastian Ujma" <s...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Jak myslicie, kiedy Inteligo obnizy % z 10,03? 15 lutego? A moze zechce
    > przytrzymac klientow po nowym TOiP?
    > Sebastian

    Myślę, że nie obniza, bo zaczna zarabiac na nowych oplatach wg. nowej TOiP.
    Obym sie nie mylil...

    J.

  • 4. Data: 2002-02-03 17:08:33
    Od: Sebastian Ujma <s...@c...pl>

    Jak nie obnizy to bedzie bardzo atrakcyjny jesli chodzi o rachunek
    oszczednosciowy (myle sie?).
    Biore pod rozwage przeniesc sie z mBanku, oczywiscie nie pochopnie,
    poczekam jeszcze.
    Sebastian

  • 5. Data: 2002-02-03 17:27:52
    Od: "Wojciech P." <w...@p...onet.pl>

    > Myślę, że nie obniza, bo zaczna zarabiac na nowych oplatach wg. nowej
    TOiP.
    > Obym sie nie mylil...

    Ja myślę, że na razie nie obniżą, bo będą myśleli, że zarobią na nowym TOiP.
    Jak już nowe TOiP wejdzie w życie i zorientują się, że niewiele na tym
    zarobią, bo mają już niewielu klientów, to wtedy obniżą oprocentowanie.

    A nie zarobią na TOiP z co najmniej 2 powodów:
    - pierwszy jw. czyli sporo osób zamierza zamknąć swoje rachunki
    w Inteligo;
    - drugi to "papierowy zysk" - zarobią na opłatach za konta, które ludzie
    kiedyś założyli, bo były darmowe i można było sobie je potestować,
    ale nic tam nie trzymają. Te osoby są obciążone opłatą za prowadzenie
    konta (4,99zł/miesiąc) + opłata za kartę VE (0,99zł/miesiąc). Wiele
    z tych osób nie zorientuje się prędko, że zmieniły sę zasady i narośnie
    im debecik, ale ich debet nie równa się zyskowi Inteligo, bo to jest
    tylko zysk na papierze. Zaczną się wtedy reklamacje, zabawy i poza
    tym, że wizerunek Inteligo zostanie zmieszany z błotem na pewno
    nie przybędzie mu od tego pieniędzy.

    Pozdrawiam

    Wojtek P.

  • 6. Data: 2002-02-03 22:07:11
    Od: <m...@b...pl>

> [...]
    > konta (4,99zł/miesiąc) + opłata za kartę VE (0,99zł/miesiąc). Wiele
    > z tych osób nie zorientuje się prędko, że zmieniły sę zasady i narośnie

    Nie jestem pewien czy zdecydują się na debetowanie rachunków, bo
    a) z założenia rachunków Inteligo nie da się zdebetować,
    b) w przypadku nieautoryzowanych sald ujemnych na kilka złotych, mieliby
    z tym więcej problemów niż korzyści (na windykację to trochę za mało,
    więc co z tym zrobią... zaksięgują na rachunek "złych kredytów"???)

    Zatem scenariusz pewnie będzie taki, że osobom które na koncie mają po kilka
    zł (bo założyli konto do testów, etc.) pobierze się tyle co w ceniku, ale
    nie
    przekraczając zera. W moim przypadku, leży u nich 2,72 zł... i nie wiem co
    mam
    z tym zrobić ;-))) Przelać do mBanku za 0,99?

    Póki co się jeszcze zastanawiam nad tą 100... ale VE to na pewno
    zastrzegam jutro ;-))

    pzdr
    marcin

  • 7. Data: 2002-02-04 16:57:05
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    <m...@b...pl> wrote in message news:a3md2k$8eb$2@news.tpi.pl...

> [...]
    > z tym zrobić ;-))) Przelać do mBanku za 0,99?

    > Póki co się jeszcze zastanawiam nad tą 100... ale VE to na pewno

    pożegnaj się z guzikiem jak należy :-))
    kup coś za 2,72 (albo przelej 2,28 i kup coś za 5 zł)

    BAH
    PS.
    mimo że nie rozliczają z datą operacji
    odsetki Ci nie narosną.

  • 8. Data: 2002-02-07 12:43:47
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > mimo że nie rozliczają z datą operacji
    > odsetki Ci nie narosną.

    Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem cel tego posta.

    Jednak prawda jest taka, że odsetki licozne są według salda księgowego, nie
    dostępnego.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 9. Data: 2002-02-07 12:53:55
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "BAH" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem cel tego posta.

    treść tak sens nie :-))

    > Jednak prawda jest taka, że odsetki licozne są według salda księgowego,
    nie
    > dostępnego.

    Przecież napisałem, że nie z datą operacji.

    W treści zapytania bylo:
    " W moim przypadku, leży u nich 2,72 zł... i nie wiem co mam z tym zrobić
    ;-))) "

    Polecam policzenie o ile to narosną odsetki
    od tej zawrotnej kwoty w ciągu 2-4 dni :-))

    pozdrawiam
    BAH