  • Data: 2003-02-06 15:41:26
    Temat: Re: karty kredytowe dzialajace jak debetowe
    Od: "ciekawski" <c...@c...ciekawski> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b1tunv$32r$1@topaz.icpnet.pl...
    > news:b1ttt0$5p0$1@atlantis.news.tpi.pl, ciekawski

    > Nie ma takich cudów - albo karta jest kredytowa, albo debetowa.
    >
    > Napisz o co tak naprawde Ci chodzi.

    wydaje mi sie, ze napisalem.
    W banku Pekao SA jesli wplacisz kaucje bodajze 250 $ lub 1000 PLN, mozesz
    dostac karte
    VISA Classic, ktora o ile sie nie myle, jest generalnie karta kredytowa, w
    przeciwienstwie do np. Visy Electron.
    Moze zle operuje pojeciami ( choc nie wydaje mi sie ), ale jak juz napisalem
    chodzi mi okarte przede wszystkim
    do zakupow przez internet ( glownie za oceanem ). Zwykla karta debetowa (
    np. Visa Electron ), nie zaplace w Amazonie, ale wspomniana
    Visa Classic z Pekao juz tak, gdyz jest to karta kredytowa, choc funkcjonuje
    ona jako debetowa ( a wiec, nie moge wydac wiecej niz mam na jej rachunku ).

    Chodzilo mi o inne banki, ktore maja podobna oferte.

    "cieawski"