    From: "Zbiggy" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karty kredytowe
    Date: Wed, 7 May 2003 00:05:14 +0200

    Użytkownik "Krab" <_...@h...pl__> napisał w wiadomości
    news:b993u5$7lk$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Potem znowu bedziemy czylali posty, ze zlodziejski bank - nie chce sie z
    nim
    > dogadac, bo ON wydal te nedzne kilkutysieczne limity w tydzien i nie jest
    > stanie ich splacic, a jakis tam sk...ki bank nie chce mu nic dac za friko

    nie miałem na myśli jeleni którzy mają horyzont myślowy krótszy niż jeden
    okres rozliczeniowy, sam jestem userem kk ale nawet nie jestem w stanie
    oszacować jej wpływu na wysokość wydatków (a zwłaszcza jednego czynnika -
    ożeniłem się i ciekawe jaki to mogło mieć wpływ na obroty - nie pytajcie :))

    > Zbyt wielu placi bo chce poczuć się przez minutę kimś kim nie jest, w
    sumie
    > nie zastanawia się po co ? i przed kim ? przed anonimową kasjerką w
    > nad-super-hiper-nad-sklepie ?

    na to właściwie jest sposób - aby dostać kk trzeba udowodnić, że nie jest Ci
    potrzebna. Dlatego właśnie neguję porównywanie odsetek na kk - jak ktoś jest
    w potrzebie to zaciąga (np) kredyt odnawialny w ror, a jak go nie dostanie,
    to kto mu dał kk?

    > przy obecnych kosztach kart kredytowych, o wiele bardzie oplaca sie
    trzymac
    > forse w (np) lg, niz wydawac ją na super czarne lub super srebrne
    plastiki,
    > ale wielu ja i tak zakupi (i przeplaci) by przeżyc tę minutę ... przed
    > stojącą za nim kolejką - ach jaka czarna - ach jaka srebrna - a jakie
    futro

    tutaj to się do konca nie moge zgodzić - po prostu to jest wygoda, owszem na
    odsetkach dużo się nie zarobi (kto dzisiaj pamięta 16,5% nom. 17,5% ef. na
    eMaxie i w Inteligo:) ale zawsze mam po prostu tę jedną kartę do sklepu i
    jedną do bankomatu(fb) zamiast zastanawiać się gdzie tu mogą być pieniądze
    ("musze przelac z emaxa na ekonto bo trzeba portki kupić").

    A Twoją uwagę nt. niemania kk tylko kd muszę przetrawić w excelu przed
    wznowieniem obecnej - może rzeczywiście wszystko na dobrze oprocentowanym
    koncie + karta do tego, wyjdzie taniej niż kupno KK za kilkadziesiąt zl

    Howgh,
    Zbig