  • 41. Data: 2002-10-22 13:19:23
    Temat: Re: karty
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Ostanio płacę "delfinkiem" mBanku bo wtedy wymagany jest podpis a nie PIN.
    > Zobacz kto jest ich aklajerem i zglos mu to. Sklep ma obowiazek
    > zapewni warunki takie, aby klient mogl wpisac PIN nie bedac przez
    > nikogo podgladany.
    sorry, ale kto to jest >>aklajer<<?

  • 42. Data: 2002-10-22 13:44:17
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Zobacz kto jest ich aklajerem i zglos mu to. Sklep ma obowiazek
    > zapewni warunki takie, aby klient mogl wpisac PIN nie bedac przez
    > nikogo podgladany.

    W Poznaniu w Media Markt jest eService ;((

  • 43. Data: 2002-10-22 15:18:47
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Oct 22, 2002 at 03:16:31PM +0200, lelek wrote:

    > Sorry widzialem tylko jak gosc placil VISA

    Postaraj sie poprawnie cytowac.

    Jesli placil garbata visa to nie dziwne ze nie wymaga.

    --

    --w

  • 44. Data: 2002-10-22 17:50:05
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Na maestro tez? ;-)

    Kilka dni temu moja matka placila Maestro Banku Slaskiego w Tesco w Rudzie
    Slaskiej. Musiala sie podpisac... Widzialem na wlasne oczy...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 45. Data: 2002-10-22 18:18:40
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Oct 22, 2002 at 03:19:23PM +0200, lelek wrote:

    > Ostanio płacę "delfinkiem" mBanku bo wtedy wymagany jest podpis a nie PIN.
    > sorry, ale kto to jest >>aklajer<<?

    Akceptant. Czyli ktos ktos postawil swoje posy (dokaldniej te
    glaskania kart platniczych).

    Do wyboru masz:

    . polcard
    . wbk
    . pekaosa
    . eservice
    . citi

    --

    --w

  • 46. Data: 2002-10-22 18:18:42
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Oct 22, 2002 at 03:44:17PM +0200, Witek wrote:

    > W Poznaniu w Media Markt jest eService ;((

    Nie sadze aby ich jakies inne przepisy obowiazywaly.

    --

    --w

  • 47. Data: 2002-10-22 20:06:50
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Nie sadze aby ich jakies inne przepisy obowiazywaly.

    Cala grupe Metro AG bedzie obslugiwal eService - poki co jeszcze chyba tylko
    w Praktikerach sa POSy PolCardu.

    --
    JaKi

  • 48. Data: 2002-10-22 20:11:22
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Nie sadze aby ich jakies inne przepisy obowiazywaly.

    Tez tak mysle ;-) Co nie zmienia faktu, ze ich nie lubie ;-)
    BTW dlaczego na POSie eService (w Media Markt) byla naklejka PKO BP ?

  • 49. Data: 2002-10-22 20:14:02
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > BTW dlaczego na POSie eService (w Media Markt) byla naklejka PKO BP ?

    http://www.eservice.pl/wczoraj/akcjonariusze.html

    W chwili obecnej akcjonariuszem eService jest PKO BP SA - bank o ustalonej
    renomie w kraju i na świecie, oferujący swoje usługi ...

    --
    JaKi

  • 50. Data: 2002-10-22 20:17:17
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > http://www.eservice.pl/wczoraj/akcjonariusze.html

    > W chwili obecnej akcjonariuszem eService jest PKO BP SA - bank o ustalonej
    > renomie w kraju i na świecie, oferujący swoje usługi ...

    Tez tak myslalem...
    PKO BP jest jedynym akcjonariuszem eService ?