  • 11. Data: 2002-02-10 11:26:39
    Temat: Re: karta z odroczona platnoscia
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Serdecznie odradzam dla krajow EURo produkty kartowe BPH - po przeliczeniu
    > Visy na dolara i EUR kurs z 30 I byl 3,75 (3,84 gotowka) a w tym samym
    dniu
    > kolega na Pekao SA Maestro płacił 3,54 ( 3.64 gotowka).

    Na dodatek oba produkty debetowe - przepraszam za lekkie OT
    Wojtek

  • 12. Data: 2002-02-10 17:05:36
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

> [...]
    dniu
    > kolega na Pekao SA Maestro płacił 3,54 ( 3.64 gotowka).

    To sie nazywa bledne wyciaganie wnioskow.
    Roznica kursow w krajach EURO bardziej zalezy od KARTY (Maestro vs. VISA na
    korzysc Maestro) niz od BANKU.

    MichalL

  • 13. Data: 2002-02-11 06:48:55
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > dniu

    > To sie nazywa bledne wyciaganie wnioskow.
    > Roznica kursow w krajach EURO bardziej zalezy od KARTY (Maestro vs. VISA na
    > korzysc Maestro) niz od BANKU.

    ja osobiście nie lubię maestro i mastercard.
    a uwielbiam visa więc dla mnie bank który nie wydaje odrazu visa to sie dla
    mnie nie liczy.

  • 14. Data: 2002-02-11 07:55:22
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > ja osobiście nie lubię maestro i mastercard.
    > a uwielbiam visa więc dla mnie bank który nie wydaje odrazu visa to sie
    dla
    > mnie nie liczy.

    Ja osobiscie wole placic za to samo mniej niz wiecej.
    Dlatego w sterefie Euro uzywam Mastercarda lub Maestro.

    MichalL

  • 15. Data: 2002-02-11 08:17:11
    Temat: Re: Re: karta z odroczona platnoscia
    Od: Tomcio <t...@h...pl>

    > ja osobiscie nie lubie maestro i mastercard.

    HAHAHA! Lepiej napisz prawde, ze zaden bank nie chce ci wydac. Vise w Polsce
    kazdy moze dostac z Mastercardem strawa jest odrobine bardziej
    skomplikowana. Ale to dobrze, ja lubie sie wyrozniac :-))))
    Pozdr.
    TOM