  • Data: 2016-08-26 13:39:26
    Temat: Re: karta walutowa... mbank vs.żaba..
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kto ich tam wie, co im pokrywa, a co nie, choć sądzę, że na tym nie tracą.
    mBąk i tak jest drogi z tymi 30zł rocznie, w różowym masz bezpłatne bankomaty za 10zł
    za wydanie - i może nawet tylko za wydanie, a nie rocznie.
    Oczywiście karty walutowe - dla złótówkowych rżną niemiłosiernie, a przecież walutową
    wyrobi sobie może 1% klientów.
    Właśnie sobie sprawdzałem, jak wygląda to dla moich debetówek rozpatrując ew.
    potrzebę wypłaty z bankomatu na wakacjach więcej niż jeden raz (bo na raz mam kartę z
    IKA) - mBąk 3% min. 9zł i jeszcze 5% prowizji, vw 10zł + 5% prowizji. Więc i tak
    najtaniej będzie 9zł za kolejną wypłatę kar?ą IKA.

    Pytanie jeszcze, jakimi nomiłami ładują zagraniczne bankomaty, czy jest szansa np. na
    10 euro (5 to raczej na pewno nie) ?
    Ja tak mBąkowi robię - nie na maxa na złość, bo czasu szkoda, ale jak chcę mieć
    drobne to idę do wbk i wypłacam 40zł ;>