  • 11. Data: 2007-06-25 09:59:45
    Temat: Re: [bgz] karta maestro pinowa czy podpisowa?
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    DooMiniK pisze:

    > Może już było o tym kiedyś, jednak się zapytam...
    > W czym problem żeby karty mBanku były 'pinowe' ?
    > To kwestia techniczna, czy jakieś umowy między bankiem
    > firmą rozliczającą operacje?

    Jakiś czas temu ktoś na grupie pisał, że jego Visa
    z mBanku pyta o pin. Nie wiem, ile w tym prawdy,
    bo mi się nigdy coś takiego nie zdarzyło (co prawda
    nie płacę mBankową kartą zbyt często, ale jednak
    używam jej w punktach, w której inne VE o pin wołają).

    ch.

  • 12. Data: 2007-06-25 10:12:44
    Temat: Re: karta maestro pinowa czy podpisowa?
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Mon, 25 Jun 2007 00:12:50 -0700, kl1 napisał(a):

    > teraz ok?

    ciągle nieok. Czy nie mógłbyś najpierw użyć grupy pl.test do
    skonfigurowania sobie czytnika, a potem dopiero pisać na grupy?

    p. m.

  • 13. Data: 2007-06-25 10:27:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 25 Jun 2007 00:12:50 -0700, k...@o...pl wrote:

    >teraz ok?
    >
    >co do "by pin nie ma kasy" to na pewno by my us yszeli o takich
    >sytuacjach (a mo e by y?)
    >s dz , e bank nie by by zbytnio zainteresowany "psuciem" swojej
    >opinii.

    Nie.
    --
    ___________/ GG: 3524356