  • 11. Data: 2008-05-08 23:05:39
    Temat: Re: karta kredytowa - ktory bank wydaje sprawnie karty kredytowe
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "info" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:fvvlli$dk7$1@news.wp.pl...

    > ktory bank wydaje sprawnie karty kredytowe (szybko)?

    Mille: 3 dni robocze
    Rajfi: tydzień

    Czasem warunki karty i jakość obsługi mogą liczyć się bardziej...

    k.

  • 12. Data: 2008-05-09 05:51:46
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "kashmiri" <k...@i...pl> wrote in message

    > Mille: 3 dni robocze

    Od zlozenia wniosku do otrzymania karty? Musialo sie bardzo poprawic, bo jak
    ja skladalem nieco ponad rok temu to trwalo ok 2 tygodni. 1 dzien przesylka
    karty + 1 dzien produkcja, to oznacza, ze decyzja musi byc podjeta w dniu
    zlozenia zniosku.

    MK

  • 13. Data: 2008-05-09 19:59:53
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    MK pisze:

    > Juz kilka m-cy nie wystepowalem o karte kredytowa, ale jestem pod
    > wrazeniem czasu jaki na decyzje oraz wyprodukowanie karty i przeslanie
    > jest do posiadacza potrzebuje Diners Club. W ubieglym tygodniu (sroda)
    > zlozylem wniosek, a juz wczoraj (tydzien pozniej) uzywalem karty :).

    Rekord to nie jest, ale szybko. :)

  • 14. Data: 2008-05-09 20:51:16
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> wrote in message

    > Rekord to nie jest, ale szybko. :)

    Nalezy wziac pod uwage, ze w tym czasie w PL wypadl dodatkowy dzien wolny.
    Do tego jeden dzien zwloki jest z mojej "winy", bo chcialem dostac karte na
    adres inny niz na wniosku i musialem to potwierdzic, a zrobilem to pod
    koniec dnia. Tak, wiec nalezy przyjac 4 dni robocze :).

    MK

  • 15. Data: 2008-05-09 21:28:51
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > posiadacza potrzebuje Diners Club. W ubieglym tygodniu (sroda) zlozylem
    > wniosek, a juz wczoraj (tydzien pozniej) uzywalem karty :).

    300zł rocznie? sporo sobie liczą za tę kartę...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2008-05-11 14:08:35
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Chodzi o te LOT-u?
    Ile ona realnie kosztuje?
    Jak jest traktowana w BIK-u?
    JaC

    -----

  • 17. Data: 2008-05-11 14:27:00
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    " 666" <u...@w...eu> wrote in message news:g06ukj$361$1@news.wp.pl...
    > Chodzi o te LOT-u?

    Tak.

    > Ile ona realnie kosztuje?

    0 w pierwszym roku. Jak sie zdecydujesz na kolejny to wg. cennika 350. Nie
    wiem jak z rezygnacja z oplat, ale na pewno nie jest tak latwo jak w Citi i
    Mille. W koncu zarabiaja tylko na prowizjach od transakcji i oplatach za
    karte, a saloniki na lotniskach trzeba za cos utrzymac ;). Zobaczymy jak
    bedzie w przyszlosci, bo od miesiaca DC juz nie jest w Citigroup, a w
    Discover Financial Services.

    > Jak jest traktowana w BIK-u?

    Dowiem sie za jakies 2 tygodnie jak bede bral raport :). Na wniosku
    podpisujesz oswiadczenie o zgodzie wymiany informacji z BIKiem przez
    jakiegos posrednika.

    MK

  • 18. Data: 2008-05-12 00:04:36
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

> [...]
    > jak ja skladalem nieco ponad rok temu to trwalo ok 2 tygodni. 1 dzien
    > przesylka karty + 1 dzien produkcja, to oznacza, ze decyzja musi byc

    U mnie było z przeniesienia. Decyzja w Mille wprawdzie nie od ręki, bo
    składałem wieczorem, a panowie decydenci tylko do 17:00 - ale na 3 dzień
    roboczy karta była do odbioru w oddziale, a karta dodatkowa przyszła pocztą
    2 dni później.

    W Rajfi znacznie wolniej, po 3 tygodniach niby kartę już mam, ale nadal
    czekam na PIN i wykonanie przelewu spłacającego zadłużenie (mówią że gdzieś
    zgubili, cały czas słyszę "możę jutro"). Za to obsługa w oddziale wydała mi
    się (tylko wrażenie?) znacznie bardziej kompetentna.

    k.