  • 1. Data: 2004-05-13 10:47:03
    Temat: karta kredytowa a normalna ?
    Od: "J-S" <n...@t...pl>

    Po czym sie poznaje ze karta jest kredytowa ?
    Pozdrawiam
    J-S

  • 2. Data: 2004-05-13 10:51:57
    Temat: Re: karta kredytowa a normalna ?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    J-S wrote:

    > Po czym sie poznaje ze karta jest kredytowa ?
    > Pozdrawiam
    > J-S

    Po tym co jest napisane na umowie do niej ?
    KJ

  • 3. Data: 2004-05-13 10:53:19
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    J-S <n...@t...pl> wrote:
    > Po czym sie poznaje ze karta jest kredytowa ?

    Jak po obrazku nie poznasz, to beda problemy ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-05-13 11:45:54
    Od: "ali&kali" <a...@o...pl>

    po zdjęciu na karcie

    Ali

  • 5. Data: 2004-05-13 11:49:33
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ali&kali <a...@o...pl> wrote:
    > po zdjęciu na karcie

    no tak, jest to taka sama dobra metoda jak znajomosc wzrou karty :)

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-05-13 11:54:13
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > po zdjęciu na karcie

    Bzdura. Mam 3 KK i żadnej ze zdjęciem.

    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-05-13 12:01:28
    Od: "ali&kali" <a...@o...pl>

    > Bzdura. Mam 3 KK i żadnej ze zdjęciem.

    POprostu ty masz bardzo małe zdjęcia. Dobrze się przypatrz.

    Ali

  • 8. Data: 2004-05-13 12:02:42
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > Po czym sie poznaje ze karta jest kredytowa ?

    Nie ma cech zewnętrznych, które charakteryzują KK. Po prostu, jeśli znasz
    konkretny wygląd karty i wiesz o niej, że jest KK, to gdy kolejną taką
    samą zobaczysz, to też będzie KK :)

    KK mogą być: ze zdjęciem i bez, płaskie i wypukłe, z kodem CVV z tyłu i
    bez niego, czarne i czerwone itd...

    Najlepiej zapytać właściciela, powinien wiedzieć :) Choć i z tym róznie
    bywa ;)
    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-05-13 12:03:55
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > POprostu ty masz bardzo małe zdjęcia. Dobrze się przypatrz.

    Czemy nie widzę tu emotikonu? Ty tak serio?

    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2004-05-13 12:06:22
    Od: "ali&kali" <a...@o...pl>

    > Nie ma cech zewnętrznych, które charakteryzują KK. Po prostu, jeśli znasz
    > konkretny wygląd karty i wiesz o niej, że jest KK, to gdy kolejną taką
    > samą zobaczysz, to też będzie KK :)

    Ależ są. Na pasku z tyłu jest mały napis wzdłuż "credit card"

    ALi