eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikarta kredytowa WBK - jakie wrażenia po użytkowaniu ?? - a może warto inną kredytową ? › Re: karta kredytowa WBK - jakie wrażenia po użytkowaniu ?? - a może warto inną kredytową ?
    From: Karol Markiewicz <k...@a...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta kredytowa WBK - jakie wrażenia po użytkowaniu ?? - a może warto
    inną kredytową ?
    Date: Wed, 09 Jan 2002 15:03:48 +0100

    blad napisał(a):

    > zaoszczedzisz 58 zl a na dodatek jaka przyjemnosc jak wszyscy partnerzy
    > "profitu" - ci co juz nimi są i ci co zechca kiedys nimi byc (upowazniasz
    > ich na przyszlosc) - dostana twoje dane osobowe i zaczna ci przysylac
    > piekne kolorowe ulotki i inne oferty ;-)))

    Właśnie dlatego odżałowałem te 58PLN ;) i jestem jak na razie
    zadowolony, płacę nią wszędzie gdzie się da. Inne zostały tylko do
    bankomatów, właściwie też tylko jedna VE Fortisu - taka mała
    optymalizacja koszty/wygoda.
    KK BZWBK ma świetny podgląd do rachunku przez WWW i WAP, oraz
    IMHO 0(zero) problemów z otrzymaniem samej karty jak i limitu.
    Jko alternatywę brałem pod uwagę KK citka (plusem dla niej jest
    ubezpieczenie) ale to co Citi wykonało zanim zdecydowali się
    przyznać KK koledze z pracy sprawiło że zrezygnowałem ;)

    KM

    PS. Gdyby jeszcze była dostępna KK z logo EC MC to na podobnych
    warunkach...