  • Data: 2019-04-11 11:16:57
    Temat: Re: karta kredytowa Deutsche Bank PBC
    Od: mm <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    10-04-2019  19:50, J.F. :

    > Tylko kwestia co przeoczyles
    > -za bardzo uwierzyles w "nie zmienia sie zasady produktow",
    > -po przejeciu sie nie zmienily, zmienily sie pozniej ... bo zdaje sie zmieniaja
    > na potege,
    > -nie popatrzyles na wymagany termin splaty ...
    >
    > o jeden dzien poszlo, czy wiecej
    Jest tak. Nie ma spóźnienia, zatem straty finansowej nie ma.
    W nic nie wierzę w Santader Bank. Dzień połączenia nie był przeze mnie dniem
    wyczekiwanym. :)
    Chodzi o zasadę. Skoro bank ode mnie wymaga przestrzegania zasad, ja także mam
    prawo wymagać tego od banku. Bez wypowiedzenia warunków umowy, bank nie może
    zmieniać warunków. Wypowiedzenia nie było - warunki należy utrzymać.

    Jako follow-up. Santander twierdzi, że w regulaminie dla produktów
    przeniesionych z DB nie ma nic na temat okresu bezodsetkowego i nie wie jak to
    się dzieje, że okres bezodsetkowy jednak jest wyznaczany na wyciągu.