  • 11. Data: 2005-06-07 11:19:17
    Temat: Re: karta kredytowa CitiBank-u
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    >No mozna sobie tam rozlozyc kjredyt na karcie.

    Jak ktos juz chce korzystac z rozkladania zadluzenia na raty to i tak
    znacznie taniej "wyjdzie" stopniowe splacanie zadluzenia na kartach
    konkurencji oprocentowanych ponizej 25% a tych jest sporo.
    No ale jest to + tej karty.
    darek

  • 12. Data: 2005-06-07 11:24:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 7 Jun 2005 11:13:51 +0200, "Przem" <p...@o...pl> wrote:

    >Mam konto w osobiste w mBanku i do konta karte bankomatowa VisaElectron.
    >Dzisiaj byla u mnie pani z Citi z propozycja podpisania umowy na karte kredytowa
    Mastercard.
    >Karta podobno bez zadnych oplat i prowizji, z 50 dniowym terminem splaty kredytu,
    itp. itd.

    Bez opłat przez rok. Znaczy bez opłat za wydanie karty. Do tego
    ubezpieczenei 6.50 na miesiąc.

    >Ale jak juz powiedzialem, jestem niedoswiadczony w temacie banki, wiec pytam, czy
    nie ma w tym jakis kruczkow, pulapek?

    Mnóstwo.

    >Czy cos takiego sie oplaca? Jakie przeciwskazania?
    Jesli jako debetowa, to IMHO tak - czyli w terminie spłacasz wszystko
    i tylko transakcje bezgotówkowe nią robisz.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/pregierz/ZLP_2/

  • 13. Data: 2005-06-07 11:43:12
    Od: " Karolew" <k...@W...gazeta.pl>

    > Jakie przeciwskazania?

    Nowa TOiP.
    Nie biora odpowiedzialnosci za nieautoryzowane transakcje wykonane bez
    fizycznego przedstawienia karty - internet, telefon.

    A taka to byla dobra karta...

    Karolew

  • 14. Data: 2005-06-07 12:21:11
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    Karolew napisał(a):

    > Nowa TOiP.
    > Nie biora odpowiedzialnosci za nieautoryzowane transakcje wykonane bez
    > fizycznego przedstawienia karty - internet, telefon.

    AFAIK wszystkie transakcje bez fizycznej obecności karty muszą być
    autoryzowane, chyba że chodzi o coś innego....

    > A taka to byla dobra karta...

    A wszystkie inne są złe ;-)?

    Przemek

  • 15. Data: 2005-06-07 12:32:26
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    darek wrote:
    > konkurencji oprocentowanych ponizej 25% a tych jest sporo.

    Bez laski 17% w INGu i 15% w Invest-Banku :)
    To juz poziom oprocentowania jak w Wielkiej Brytanii. (HSBC tam chyba ma
    wiecej nawet)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 16. Data: 2005-06-07 12:41:48
    Od: " Karolew" <k...@W...gazeta.pl>

    > AFAIK wszystkie transakcje bez fizycznej obecności karty muszą być
    > autoryzowane, chyba że chodzi o coś innego....

    Chodzilo mi oczywiscie o transakcje nieautoryzowane przez CIEBIE, ale przez
    zlodzieja Twojej karty.
    Jesli Ci ktos ja ukradnie, to wszystkie dane potrzebne do autoryzacji np. w
    sieci sa na karcie: numer, data waznosci, kod CVV2, mozna wiec uzywac ja do
    woli. Podobnie z telefonem.

    Bank sie wycwanil teraz i gdy zlodziej poda te dane, nie interesuje ich ze
    to zlodziej a nie Ty dokonales transakcje.

    Caly ten wywod dotyczy operacji przed zastrzezeniem karty zanim sie
    zorientujesz ze zgubiles karte, bo po zastrzezeniu oczywiscie juz bank
    odpowiada.

    > A wszystkie inne są złe ;-)?

    Oczywiscie, ze sa inne tez dobre. Choc Citek mi pasowal. O zaletach pisal
    juz Amra.

    Karolew

  • 17. Data: 2005-06-07 15:22:55
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Bez laski 17% w INGu i 15% w Invest-Banku :)

    W BISE chyba nawet 14,9%.

    > To juz poziom oprocentowania jak w Wielkiej Brytanii. (HSBC tam chyba ma
    > wiecej nawet)

    Bo to drogi kraj jest ;-)

    Przemek

  • 18. Data: 2005-06-07 16:26:57
    Od: "darek" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kowalik"
    > W BISE chyba nawet 14,9%.

    Mozna jeszcze porosic Millennium zeby splacilo zadluzenie KK Citi, nie dosc,
    ze mozemy zyskujemy (w dobrym ukladzie) jeden okres rozliczeniowy to
    zadluzenie splacimy w pol roku z oproc niespelna 10 % :-)
    darek

  • 19. Data: 2005-06-08 21:49:28
    Od: Mentos <s...@p...nom.pl>

    Przem napisał(a):

    > no popatrz, o oprocentowaniu kredytu wspomniala, ale o tym ubezpieczeniu sie nawet
    nie zajakla.

    > a to jednak troche zmienia sytuacje...

    U mnie w firmie jak byli to tez ani pisneli o tej oplacie.
    Bardzo sie zdziwili jak o nia zapytalem :-)

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS

  • 20. Data: 2005-06-08 21:54:09
    Od: Mentos <s...@p...nom.pl>

    RAdek napisał(a):

    > Z drugiej strony są dość elastyczni, np. w sprawie oprocentowania, czy
    > opłaty za kartę.

    To prawda. Mam kartę od 2003 roku i jak narazie nie zaplacilem ani razu
    pełnej opłaty za uzywanie. Max to 35 zł
    Przy ostatnim odnowieniu karty, jak stwierdzilem ze zrezygnuje z karty z
    powodu opłaty za pakiet bezpieczenstwa, miła Pani poinformowała mnie ze
    znoszą mi opłate 6,50 na 12 miesięcy zachowując pełną ochronę
    ubezpieczeniową.

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS