  • 1. Data: 2002-05-15 21:42:21
    Temat: karta charge a obciazeniowa?
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    Czym właściwie rózni się karta CHARGE od OBCIĄŻENIOWEJ?

    Pozdrawiam - J.

  • 2. Data: 2002-05-15 21:44:34
    Temat: Re: karta charge a obciazeniowa?
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    niczym, to to samo

    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa

    m...@s...pl
    http://www.ja-na-pyrypy.prv.pl

  • 3. Data: 2002-05-15 21:51:44
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Metaxa" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    > niczym, to to samo

    Też tak myślałem, ale na www.karty.pl są oddzielnie charge a oddzielnie
    obciazeniowe.
    Poza tym niektóre banki podaja, że maja karty charge, inne znowu ze
    obciazeniowe i dlatego pytam.

    Dzięki i pozdrawiam - J.

  • 4. Data: 2002-05-15 21:59:58
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > Też tak myślałem, ale na www.karty.pl są oddzielnie charge a oddzielnie
    > obciazeniowe.

    tamze jest wyjasniona roznica

  • 5. Data: 2002-05-15 22:03:54
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    cytuję przytoczone wcześcniej żródło:

    W przypadku karty obciążeniowej (ang. Charge Card) warunkiem wydania karty
    jest posiadanie rachunku w danym banku przez określony czas, np. trzy
    miesiące. W tym czasie bank analizuje wpływy na rachunek oraz sprawdza czy
    rachunek jest wykorzystywany w sposób prawidłowy. Po upływie tego okresu
    czasu, bank wydaje kartę obciążeniową i ustala indywidualny limit wydatków
    dla tej karty.

    więc pojęce karta charge znaczy to samo co karta obciązeniowa

    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa

    m...@s...pl
    http://www.ja-na-pyrypy.prv.pl

  • 6. Data: 2002-05-16 06:22:41
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > dla tej karty.
    >
    > więc pojęce karta charge znaczy to samo co karta obciązeniowa

    Mam wrazenie, ze jako charge za klawysikowane zarowno karty obciazeniowe,
    jak i te z odroczonym terminem platnosci. A wtedy roznica juz jest ;).
    Na szczescie na polskim rynku kart z obroczonym terminem platnosci jest
    niewiele [chyba tylko 2], wiec nie ma i mozna przyjac, ze charge =
    obciazeniowa ;).

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 7. Data: 2002-05-16 07:53:11
    Od: "J.Trzeciak" <q...@k...chip.pl>

    Użytkownik "JOHNNY" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czym właściwie rózni się karta CHARGE od OBCIĄŻENIOWEJ?
    >
    > Pozdrawiam - J.

    Definicje znajdziesz w:
    https://www.integrum.pl/cgi-bin/inetcgi.exe/integrum
    /scripts/integrum.jsp