  • Data: 2019-11-07 14:03:30
    Temat: Re: karta USD w kantorze Aliora
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 7 listopada 2019 13:57:12 UTC+1 użytkownik j...@j...org
    napisał:
    > Karta USD (podpięta do konta USD) nie jest już chyba oferowana w aliorowym
    kantorze, a mam taką ważną jeszcze ze dwa lata.

    > Nie mogę się doszukać, jak to jest przeliczane przy płatnościach w walutach innych
    niż USD?

    > Kiedyś wydawało mi się, że było to przeliczane bezpośrednio z waluty obcej (np.
    JPY) na USD. Ale chyba od jakiegoś czasu zmieniło się, i jest jakaś prowizja za
    przewalutowanie lub dodatkowe przeliczenie przez PLN.

    > Wie ktoś?

    Jest jak było i dopóki nie skończy Ci się ważność to możesz dalej używać.
    Co do zasad:
    - za płatności w USD bez prowizji,
    - za płatności w PLN, EUR, GBP zapłacisz 15%
    - za płatności w pozostałych walutach przeliczenie po kursie MC na dolary.