  • 21. Data: 2014-12-09 04:07:56
    Temat: Re: je*any mbank
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > Np. zagineły przy przeprowadzce zdefiniowane przelewy na koncie gdzie
    > jestem pełnomocnikiem.

    Pokażesz mi gdzie ktoś go wcześniej opisał? Najlepiej msgid
    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 22. Data: 2014-12-09 09:40:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > Pokażesz mi gdzie ktoś go wcześniej opisał? Najlepiej msgid

    Wiele tygodni temu opisałem og infolinii składając reklamację.

  • 23. Data: 2014-12-09 09:40:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > Pokażesz mi gdzie ktoś go wcześniej opisał? Najlepiej msgid
    > KJ

    I jeszcze:
    http://centrumoszczedzania.com.pl/forum/watek,996079
    ,1.html

  • 24. Data: 2014-12-09 09:48:51
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    wiadomości news:XnsA3FDB3245BAA2budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Agnieszka a...@z...pl ...

    > Naprawde? Wszystko? Bez zadnego ale?
    > A zauwazyłas w ogole problem z rachunkiem z ktorego idzie przelew?
    > Moze masz tylko 1 rachunek i nie masz takiego problemu?

    Nie zauważyłam problemu. Jak chcę zrobić przelew to dostaję wybór rachunków
    w rozwijanej liście, klikam w ten, z którego chcę zrobić przelew i już.
    Nigdy nie wysłałam z innego rachunku niż chciałam. I owszem, mam więcej niż
    1 rachunek.

    Agnieszka

  • 25. Data: 2014-12-09 09:59:41
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > Wiele tygodni temu opisałem og infolinii składając reklamację.

    I to się chwali.

    Ale moje pytanie było inne. Gdzie ktoś na tej grupie wskazał błędy w
    mbanku. Bo wszyscy się żalą jaki to ten interfejs do dupy i nieużywalny,
    ale jak sie zacznie drążyć temat, to ... w zasadzie nie ma konktretnych
    zarzutów, poza tym, że jest be. Dopiero wczoraj padł KONKRETNY zarzut,
    (a Twój drugi), mimo, że "zwykli ludzie zdołali opisać wiele błędów
    nowego interfejsu". No więc gdzie tu jest opisane owe "wiele błędów"
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 26. Data: 2014-12-09 10:04:19
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > I jeszcze:
    > http://centrumoszczedzania.com.pl/forum/watek,996079
    ,1.html

    Ale tam piszą, że trzeba wybrać "książkę odbiorców" mocodawcy i powinno
    być dobrze. Nie jest tak?
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 27. Data: 2014-12-09 11:43:30
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (a Twój drugi), mimo, że "zwykli ludzie zdołali opisać wiele błędów
    > nowego interfejsu". No więc gdzie tu jest opisane owe "wiele błędów"

    Błędy nie mają nic do jakości interfejsu (błędów po prostu nie ma prawa być
    i tu nie ma o czym w ogóle dyskutować).
    O jakości interfejsu świadczy wyłącznie to na ile wygodnie i szybko jest
    wykonać to co się potrzebuje.
    Ja używam interfejsu w zasadzie tylko do przelewów i to chcę mieć wygodnie.

    Na razie (dziś rano pierwszy raz się zalogowałem bo zmusili) nie odkryłem
    jak ułożyć odbiorców według mojej kolejności.
    Opłaty za telefon szukam pod T niezależnie od tego, że kiedyś odbiorcą była
    TPSA, potem Dialog, teraz Orange, a za rok ?? i to jest według mnie
    najwygodniejszy sposób - po to nadaję swoje nazwy abym mógł się nimi
    posługiwać - czyli według nich mieć ułożoną listę. Według mnie układanie
    według odbiorców jest bez sensu (odbiorcy za energię, telefon, TV, internet
    mogą się co jakiś czas zmieniać, a te nazwy pozostają zawsze aktualne).
    Nie nazwę tego błędem. Na razie twierdzę, że nie udało mi się ułożyć w
    wygodnej dla mnie kolejności.
    Jak to mi się uda (mam nadzieję, że kilkanaście minut dziś wieczorem
    wystarczy aby to znaleźć) to uznam, że pod tym względem interfejs jest nie
    gorszy od starego. Jak mi się nie uda to będzie znaczyło, że ostatnia zaleta
    jaką mBank jeszcze miał w porównaniu z innymi właśnie zniknęła.

    Podoba mi się, że mogę pozaznaczać ulubione przelewy i mieć je pod ręką,
    tylko na razie wygląda to idiotycznie. Np. 4 wyglądają tak samo. Wszystkie
    do Piotr Gałka i do Meritum. Myślałem, że po prawej to nazwa banku, ale już
    widzę, że jest to początek mojego opisu. Trzeba jakoś pozmieniać te opisy
    tylko na ekranie mnóstwo pustego, a fragment pokazywanego opisu przelewu
    malutki - kogoś chyba pogięło.
    Abym miał wygodnie muszę tam zmieścić i nazwę banku (najlepiej całą, a nie
    skrót bo cała od razu się kojarzy) i czy konto moje, czy wspólne i czy ROR
    czy Oszczędne - czyli muszę poszukać jak się modyfikuje długość pokazywanego
    fragmentu.

    Napotkałem też na problem tam gdzie się go bym zupełnie nie spodziewał. Jak
    kliknę w ten skrócony opis to chce mi zrobić przelew, jak kliknę w plusa po
    prawej to pozwala mi wpisać inny numer rachunku, ale w żadnej sytuacji nie
    widzę abym mógł zmienić mój opis (już tęsknię do "Modyfikuj" które w starym
    było zawsze tam gdzie trzeba).
    Znalazłem Modyfikuj w Książce odbiorców ale i tak nie umiem zmienić mojego
    opisu - jest na szaro na dole razem z numerem rachunku.

    Jak na razie nie natknąłem się na ani jedną intuicyjną rzecz i to jest
    według mnie miara dopasowania interfejsu do mnie lub mnie do interfejsu.
    P.G.

  • 28. Data: 2014-12-09 11:57:25
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 9 Dec 2014 11:43:30 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

> [...]
    > opisu - jest na szaro na dole razem z numerem rachunku.

    "jest na szaro na dole razem z numerem rachunku."
    Kliknij na tym pasku w strzałeczkę sugerująca combo po prawej (po
    najechaniu na nią masz 'Rozwiń szczegóły'.

    Pojawi się formatka z opcjami Wykonaj przelew, Edytuj, Usuń.

    Z sortem po nazwach własnych chyba trzeba się pożegnać.

    --
    Imka

  • 29. Data: 2014-12-09 12:08:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości
> [...]
    >nieużywalny,
    >ale jak sie zacznie drążyć temat, to ... w zasadzie nie ma

    Program nie musi miec konkretnych zarzutow, zeby byc do d*, moze byc
    ogolnie do d* :-)

    Zarzut ogolny jest np taki, ze wiele rzeczy jest ukrytych. Co powoduje
    drugi zarzut ogolny, ze interfejs wymaga dlugiej nauki :-)
    Upierdliwe przeskakiwanie do pasazu to trzeci ..

    Z konkretnych zarzutow - to np pare rzeczy sie pojawia jak najade
    kursorem nad polem.
    A ja ogladam na telefonie, nie mam kursora, ani kolka scroll :-)

    No i np w Platnoscia na obszarze kont nie mam przyciskow przelew,
    historia.
    oferty z pasazu obsluguje w ciemno, bo tych trzech kwadracikow malych
    nie widze, a w zaleznosci gdzie klikne, to sie od razu cos wykonuje.

    J.

  • 30. Data: 2014-12-09 12:55:13
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Imka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "jest na szaro na dole razem z numerem rachunku."
    > Kliknij na tym pasku w strzałeczkę sugerująca combo po prawej (po
    > najechaniu na nią masz 'Rozwiń szczegóły'.

    Tam gdzie pisałem jest faktycznie na szaro i to co piszesz nie działa, ale
    ... znalazłem.
    Nie ogarniam rzutem oka całości tylko zawsze szczegóły po kolei.
    Czytając po kolei znalazłem "Edytuj kontakt" no i szczęśliwy poszedłem dalej
    a tam jest na szaro.
    Trzeba przeczytać stronę do końca a nie wybierać tego, co się wydaje być tym
    czego się szuka :).

    > Z sortem po nazwach własnych chyba trzeba się pożegnać.

    Czyli co?
    Nie mogę sobie wszystkich różnych opłat za syna zgromadzić razem pod jego
    imieniem z jasnym opisem tylko mam zapamiętywać komu się płaci za basen,
    komu za rejs Zaruskim, komu za rejs Farurejem, komu za zajęcia teatralne,
    komu za kurs ratownika itd...
    Przecież to była (przynajmniej dla mnie) najważniejsza cecha interfejsu
    mBanku ułatwiająca robienie przelewów (a 95% (albo więcej) moich działań w
    interfejsie to wykonanie przelewu).

    Czyli stary system był dla tych myślących "za co płacę" a nowy jest dla tych
    myślących "komu płacę". Musiał ktoś pewnie jakieś badania zrobić i wyszło,
    że tych drugich jest więcej.

    Czyli ostatnie co mnie trzymało przy mBanku (jestem z tych pierwszych) mi
    zabrali.
    P.G.