    From: "viper" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: jakie spółki na naszej giełdziehandlują samochodami?
    Date: Sun, 19 Apr 2009 21:21:25 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > I tu mamy całą różnicę w podejściu do tematu relacji obywatel-państwo
    > między cywilizowanymi krajami, a republikami bananowymi, zarządzanymi
    > przez ferajnę od biegania za szmacianką z podwórka.
    >
    > W Niemczech dopłaca się posiadaczom starych aut za kupno nowych.
    >
    > U nas planuje się karać najuboższych za to że nie stać ich na nowsze
    > samochody.
    >
    > Prawie to samo !
    >
    > Skoro jednak decydenci z MF raczej nie używają starszych niż 3 lata
    > samochodów , więc raczej mamy to jak w banku.
    >
    > Przy okazji przeciętny mieszkaniec Niemiec ma już samochody tańsze o
> [...]
    Dwa dni temu jechałem z dzieckiem, kiedy wyjżdżająca z podporządkowanej beemka
    zaczęła kręcic piruet i gdyby nie odruchy Pawłowa których nabrałem ścigając się
    za młodu wgarowałaby we mnie... przednie prawe zawieszenie było wyrwane z
    mięsem, tak że koło praktycznie odpadło.. wiedząc jak jest zbudowane
    zawieszenie wydaje się że jest to niemożliwe... ale w samochodach ściągniętych
    przez pana Wacka i podszykowanych przez pana Henia możliwe jest jak widac
    wszystko...i dlatego rzygac mi się chce gdy widzę tę obłudną pisowską troskę o
    zwykłego człowieka... Polacy nie są szmaciarzami i nie ma powodu by wozili się
    złomami do których nawet oszczędny Niemiec by w życiu nie wsiadł... a na tak
    zwanym zachodzie już dawno zrozumieli że biednych nie stac na tanie zakupy... w
    swojej demagogicznej wypowidzi nie zapomniałeś wypomniec Tuskowi jego
    podwórkowego dzieciństwa, przez co jest w oczywisty sposób gorszy od pewnego
    dobrze urodzonego, mściwego i zawziętgo pokurcza, ale zupełnie zapomniałeś
    dodac, że dzięki temu nowe auta będą tańsze o akcyzę, a więc całkiem sporo...
    moi rodzice uznali że na auto ich po prostu nie stac, a mimo to byliśmy bardzo
    szczęśliwą rodzią i ja osobiście wszystkimi kończynami przyklaskuję inicjatywom
    które spowodują, że przestaniemy byc złomowiskiem Europy... a już tym tekstem o
    tym, że Polacy mają o 10% droższe auta bo kupują je Niemcy to już mnie całkiem
    rozebrałeś... porozmawiaj sobie z ludźmi którzy kupowali w tym roku auto w
    salonie...