  • 1. Data: 2002-07-17 10:59:56
    Temat: jaki to bank?
    Od: <r...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich,
    musze wplacic na czyjes konto pewna kwote, ale na druczku wplaty musze wpisac
    nazwe banku (ktora ta osoba zapomniala mi podac).
    Numer konta: 98 xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx
    Czy po tych dwoch pierwszych cyfrach mozna rozpoznac, jaki to bank?
    Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

    pzdr

  • 2. Data: 2002-07-17 11:02:19
    Temat: Re: jaki to bank?
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Nie(to jest liczba kontrolna), ale po 8 następnych można.

    Jacek

  • 3. Data: 2002-07-17 11:03:29
    Od: "Michal " <p...@N...poczta.gazeta.pl>

    > Numer konta: 98 xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx
    > Czy po tych dwoch pierwszych cyfrach mozna rozpoznac, jaki to bank?

    Następne osiem cyfr po 98, to numer identyfikacyjny banku i oddziału. Musisz je
    podac, zeby ktos Ci pomogl. Dwucyfrowe przedrostki przed numerem oddziału stosuja u
    nas chyba mBank, Multibank i PKO BP. Nie wiem czy jeszcze jakies.

    michal

  • 4. Data: 2002-07-17 11:32:57
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    <r...@p...onet.pl> writes:

    > musze wplacic na czyjes konto pewna kwote, ale na druczku wplaty
    > musze wpisac nazwe banku (ktora ta osoba zapomniala mi podac).

    Nie musisz. Obowiazujace obecnie druczki nie maja na to nawet miejsca.

    MJ

  • 5. Data: 2002-07-17 11:45:33
    Od: "Michal Andruszkiewicz" <m...@N...post.pl>

    "Michal " <p...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message

    > Dwucyfrowe przedrostki przed numerem oddziału stosuja u nas chyba mBank,
    Multibank i PKO BP. Nie wiem czy jeszcze jakies.

    inteligo

    --
    duzia buzia,

    Michał

    prezentowane przeze mnie poglądy są moimi prywatnymi

  • 6. Data: 2002-07-17 11:48:29
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > Nie musisz. Obowiazujace obecnie druczki nie maja na to nawet miejsca.
    >
    >  MJ

    Aha, zapomnialem dodac, ze peniadze wplacam przez Poczte (jak ja ich kocham ;)).

  • 7. Data: 2002-07-17 11:50:00
    Od: <r...@p...onet.pl>

> [...]
    stosuja u nas chyba mBank, Multibank i PKO BP. Nie wiem czy jeszcze jakies.

    Ten numer wyglada tak: 98 1140 2004 xxxx xxxx xxxx xxxx
    No wiec jaki to bank?

  • 8. Data: 2002-07-17 11:54:17
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jul 17, 2002 at 01:50:00PM +0200, r...@p...onet.pl wrote:

    > Ten numer wyglada tak: 98 1140 2004 xxxx xxxx xxxx xxxx
    > No wiec jaki to bank?

    mBank?

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-07-17 11:55:55
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > mBank?

    Ale ja musze wiedziec na 100 %

  • 10. Data: 2002-07-17 11:55:55
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    ten bank to BRE SA
    ale nie musisz podawac nazwy banku
    na nowych drukach (kratkowanych) nie ma miejsca na nazwe banku nawet

    radek