eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijaki sens minimalnej kwoty transakcji kartą jak mają stałe łącze? › Re: jaki sens minimalnej kwoty transakcji kartą jak mają stałe łącze?
  • Data: 2005-12-31 12:31:17
    Temat: Re: jaki sens minimalnej kwoty transakcji kartą jak mają stałe łącze?
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Miernik" <m...@f...org> wrote in message
    news:20051229222242.1D12.5.NOFFLE@localhost.localdom
    ain.local...

    > Żartujesz, chyba dawno nie płaciłeś w supermarkecie, tam gdzie są stałe
    > łącza autoryzacja płaskiej Visy Electron nawet, trwa parę sekund,
    > właściwie niezauważalnie. Wygląda to tak: po zakończeniu skanowania
    > towaru, podaję kartę, kasjerka przejeżdża kartą czytnikiem w kasie, w
    > ciągu jakichś 3 sekund od zakończenia skanowania towaru ja wbijam PIN,
    > POS "myśli" może ze 2 sekundy, i drukuje slip, co zabiera mu 10-15
    > sekund,

    PIN wprowadzasz przed autoryzacja. A drukowanie moze sie rozpoczac bardzo
    szybko... w pobliskim Carrefour zaczynaja drukowac od paragonu. Jego
    wydrukowanie zajmuje kilka chwil (mniej lub wiecej w zalezosci od wielkosci
    zakupow) w tym czasie jest przeprowadzana autoryzacja i na koncu sa
    drukowane slipy.

    MK