  • 71. Data: 2016-05-19 20:19:12
    Temat: Re: jaki rating ogłosiła Moody's dla Polski?!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> 1...@4...com

    > : I gdzie ta kasa była?

    > Niech zgadnę -- w obligacjach Skarbu Państwa, bo tak kazało prawo!
    > Dobrze zgadłem, czy źle?

    : Nie, nie zgadłeś, a już na pewno nie w 100%.

    Nie pisałem, że w 100%. :)

    : Resztą wycięta, bo szkoda bzdury nawet komentować :).

    http://www.rankingofe.com.pl/a/ofe-w-co-inwestuja/40
    ,3.html

    Można rzecz jasna odwołać się do konkretnej ustawy. :)

    Ustawa o funduszach emerytalnych

    i do poprawek tejże ustawy. :)

    > Aby było jasne -- nie tylko moje dowody sądy odrzucają ,,w ciemno''.

    : Twoje "dowody" odrzuca nawet Usenet. :P

    Ja widzę je opublikowane -- więc Usenet nie odrzuca ,,w ciemno''. :)

    Zapewne też zobaczę linki, które zamieściłem nieco wyżej. :)

    Założymy się? Ile stawiasz na to, że Usenet odrzuci linki, które umieściłem
    wyżej? Nawet wówczas, gdy Ty nie zobaczysz tych linków, zobaczą te linki
    inni, o ile zechcą zobaczyć. :)

    Ta grupa nie jest moderowana, więc niemal wszystko jest przepuszczane bez
    weryfikacji. (problemem mogą być błędy techniczne -- zazwyczaj losowe; po
    zaistnieniu takiego błędu post nie jest odrzucany, lecz trafia po kolejnej
    próbie publikacji, lub po którejś z kolejnych prób publikacji)

    Ale nawet/także na moderowanych grupach dyskusyjnych moderatorzy nie
    odrzucają ,,w ciemno'' tego, co chcę słać, a jedynie czasami życzą
    sobie usunięcia/skorygowania słów ,,trudnych'' -- 'Niemiaszki', 'Żydki'...

    Za jakiś czas linki (podawane przeze mnie) poprowadzą donikąd, ale pozostaną
    nasze rozmowy, z których raczej ;) będzie wynikało, że pobłądziłeś twierdzeniem
    o odrzucaniu ,,w ciemno'' moich dowodów. :)

    Możesz pisać to, co uznajesz za stosowne -- w Polsce jest przecież wolność
    słowa tak zwana. Sędzia SO w Białymstoku też może mówić w czasie rozprawy
    sądowej to, co uznaje za stosowne -- ma do tego prawo.

    Co więcej -- (; przyznam ;) Ci rację co do odrzucania ,,w ciemno''.
    Sędziowie zachowują się jak pobłądzone/zbłądzone automaty -- bezmyślnie
    odrzucając dostarczane dowody ,,w ciemno''. Różnica jest jednak taka, że
    Usenet czasami (rzadko) błądzi, lecz ostatecznie przyjmuje posty, zaś
    sędziowie -- niekoniecznie wydobywają się ze swych błędów fatalnych. :)

    > DTusk te pieniądze zrabował,

    : Ziew... nudnyś i głupiś... :)

    Właśnie tak wygląda rozprawa przed Sądem Okręgowym w Białymstoku. :)
    Rzecz jasna literalnie *nieco* inaczej. :)

    Można DTuska bronić -- ale powszechne wybory ubiegłoroczne w RP wygrało
    PiS a obecnie PO (partia DTuska) nie jest nawet liderem opozycji w RP. :)

    Ja piszę o faktach. :)
    Ty zaś -- najwyraźniej piszesz pod wpływem ,,ducha sędzi'' białostockiego SO. :)

    Rozmowa z Tobą obrazuje rozprawę w białostockim Sądzie Okręgowym. :)
    (tam też -- jestem nudny, biegły sądowy ma wiedzę niepodważalną...)

    DTusk pieniądze z OFE zrabował, gdyż umorzył obligacje.
    To są fakty. Rzekomo zadbał o interesy ,,docelowych'' wierzycieli,
    ale tylko pozornie, gdyż (o czym już pisałem) wielokrotnie:

    -- podwyższył wiek emerytalny
    -- tak zreformował sposób naliczania emerytur,
    aby świadczenia drastycznie zmniejszyć
    -- zmarnował masę pieniędzy państwowych;
    przedstawiam tu nie moje zdanie;
    właśnie jest głośno o audycie
    https://www.youtube.com/watch?v=qmFT0lq3Iqo <-- na wszelki wypadek
    -- nauczył sądy powszechne odrzucania dowodów przed zapoznawaniem się
    z tymi dowodami (czyli ,,w ciemno'')

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 72. Data: 2016-05-20 08:07:15
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 18 May 2016 16:53:32 +0200, J.F. wrote:

    > No, jeszcze sie moze rzad obrazic, i powiedziec, ze g* nas rating
    > obchodzi, polska gospodarka jest w rozkwicie, zlotowka sie umacnia,
    > rzad wprowadza dobre zmiany i nie bedziemy odsetek podnosic ...

    Tak, tylko Polska emituje obligi.
    Mógłbyś czasem minimalnie pomyśleć w szale płodzenia postów na ilość?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 73. Data: 2016-05-20 22:17:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 19 May 2016 20:19:12 +0200, w <nhl036$9p4$1@node1.news.atman.pl>, "Eneuel
    Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(-a):

    > Właśnie tak wygląda rozprawa przed Sądem Okręgowym w Białymstoku. :)
    > Rzecz jasna literalnie *nieco* inaczej. :)

    I żadnych wniosków. No cóż, to pisz sobie dalej, zawsze to tańsze dla ciebie
    niż psychoterapeuta :)

    Pa :)

  • 74. Data: 2016-05-20 22:43:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> h...@4...com

> [...]
    > Rzecz jasna literalnie *nieco* inaczej. :)

    : I żadnych wniosków. No cóż, to pisz sobie dalej, zawsze to tańsze dla ciebie

    Rzadko oglądam TV, ale czasami zdarza się mi... :)

    Dziś w TV było o tym, że jakiś psychiatra wypowiadał się o przeciwnikach
    PiSu publicznie -- aż doczekał się publicznej riposty jakiegoś towarzystwa
    psychiatrycznego, do którego zresztą [albo i bez reszty, ale mówili, że
    z resztą] należy ów psychiatra. :)

    Nie potrafię literalnie skopiować tejże odpowiedzi, ale ogólnie KAŻDY
    lekarz powiedziałby mniej więcej to samo, więc łatwo można odtworzyć
    taką wypowiedź. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 75. Data: 2016-05-20 23:03:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michal Tyrala" s...@h...ck.polsl.pl

    > Tak, tylko Polska emituje obligi.
    > Mógłbyś czasem minimalnie pomyśleć w szale płodzenia postów na ilość?

    Polska emituje całkiem mało w stosunku do: USA, Grecji, Włoch...
    W najgorszej sytuacji na świecie są USA -- ale zdecydowanie nie
    martwią się tym. :) Grecja jest (i była stale od lat) w lepszej
    sytuacji niż USA.

    -=-

    IMO świat dąży do wojny, którą po prostu czuć na każdym kroku dookoła.
    To już nie tylko polaryzacja Rosja-Zachód czy Chiny-reszta_świata,
    lecz coś znacznie powszechniejszego i bliższego nam.

    IMO najspokojniejszej granicy można wkrótce oczekiwać po granicy koreańskiej. ;)
    (bo tam ludziska od dziesięcioleci są przyzwyczajani do powściągliwości, więc
    raczej nie będą ,,o byle gówno zaraz w mordę bić'')

    W Polsce jest co najmniej niebezpiecznie:

    - konflikt wewnętrzny PiS-KODownicy
    - zatargi niemiecko-polskie
    - oficjalna wrogość Polski wobec Rosji
    - ekspansja (początki ekspansji) gospodarczej z Północy Europy
    i rysujące się zakończenie miłości ze Skandynawią)
    - pobudzanie antypatii do nas muzułmanów z Południa Europy,
    z Azji, z Afryki i muzułmanów w ogóle...
    - oczywiście odwieczny ;) konflikt z Litwinami (o miedzę!)
    - brak współpracy z Białorusinami
    - napięte stosunki z Ukraińcami, którzy od lat wojują

    - jedynie z Węgrami Polacy trzymają tak zwaną sztamę...

    - nie wiem, co z Czechami i Słowakami, ale zapewne coś ;)
    da się uczynić ,,dla pokoju'' i na tym poletku...

    Na miejscu JKaczynskiego -- pogodziłbym się z Putinem i rozprawił
    z ,,opozycją'' a Europie Zachodniej bym postawił rozsądne warunki
    koegzystencji, licząc na dobrą współpracę z Węgrami, którzy niemal
    zawsze byli sojusznikami Polaków. :)

    W USA DTrump niekoniecznie musi wygrać wybory -- wolałbym, aby wygrał. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 76. Data: 2016-05-21 22:46:09
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Z tym, ze akurat dyrektor to sie nagral, i wcale jakos nie naciskal.
    > Zreszta to chyba raczej odwrotnie bylo - kariera dyrektora zalezala od
    > mlodego pilota :-)

    No nie wiem, ja odniosłem inne wrażenie.

    > A jeszcze wszyscy widzieli jaka mgla i ze nic nie bylo widac i ze
    > wyladowac sie nie da.

    Piloci zapewne wiedzieli że w ogóle da się wylądować. To nieco
    niebezpieczne, nielegalne, i niezgodne z procedurą, ale dwóch
    wyszkolonych pilotów takie rzeczy potrafi zrobić w sytuacji awaryjnej.
    Tyle że technika jest odmienna, bo to, co oni tam zrobili, to jest
    metoda z czasów II WŚ, tyle że zastosowana do większego i szybszego
    samolotu, i z silnikami o większej inercji.
    BTW ta metoda kiepsko działała w czasie wojny, mimo że piloci nie
    używali wtedy autopilota ani żadnych przycisków "uchod".

    > Z tym ze akurat nagraly sie i wczesniejsze rozmowy - zaraz po
    > otrzymaniu informacji pilot stwierdzil "podejdziemy i odejdziemy".

    Ja odniosłem inne wrażenie.

    > I wydaje mi sie, ze wcale nie chcial ladowac na sile, tylko, ze po
    > prostu sie pogubil w czasie ladowania i zszedl za nisko.

    No ale jak pilot może się pogubić z wysokością? Mając do dyspozycji
    drugiego pilota, nawigatora, i jeszcze dowódce, który także podaje
    (w krytycznych punktach) wysokość? Pomijam już kwestie TAWS, brak
    w bazie itd.

    Aż tak się chyba nie można pogubić, w każdym razie tam to nie nastąpiło.

    Może się pogubić w takim sensie, że zapomni o wznoszącym się terenie,
    że nie zauważy, że do pasa ma jeszcze kilometr+, i że nie jest najlepszym
    pomysłem przelecenie tego kilometra+ "z drapaniem ziemi", może nie
    wiedzieć, że w trybie "Vertical Speed" (czy jak to się nazywa w Tu-154)
    przycisk "Go Around" nie działa (albo działa inaczej). W to wierzę.

    Natomiast nie ma takiej możliwości, by piloci zeszli poniżej owych 100 m
    nieświadomie (zresztą, nawet do 100 m nie mogli chyba zejść legalnie,
    zakładając że w ogóle mogli legalnie wystartować).
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 77. Data: 2016-05-22 09:48:00
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Wytłumacz, dlaczego w pierwszych godzinach po katastrofie Rosjanie propagowali
    [przygotowany przez siebie znacznie wcześniej] scenariusz: jakoby samolot krążył trzy
    razy nad lotniskiem, a nawet lądował z przeciwnej strony pasa (od strony zachodniej),
    z grafikami wrzucanymi do RT News i do sieci?
    Wytłumacz, dlaczego trzy minuty po katastrofie Sikorski wydzwaniał do radia, że to
    "błąd pilotów" (czy wiadomo już, co było przyczyną tegorocznych i zeszłorocznych
    katastrof Boeingów i Airbusów??)
    Wytłumacz, dlaczego Komorowski już w dniu katastrofy zażądał kluczy i dobrał się do
    sejfu prezydenta RP z aneksem do raportu WSI?
    Wytłumacz, dlaczego kontroler z lotniskowej wieży przebywa na syberyjskich wczasach?

  • 78. Data: 2016-05-22 17:11:23
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 05/22/2016 04:48 PM, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > aneksem do raportu WSI? Wytłumacz, dlaczego kontroler z lotniskowej
    > wieży przebywa na syberyjskich wczasach?

    Wytłumaczenie jest proste: w fotelu prezydenta była skompresowana mgła,
    która wybuchła po zdetonowaniu bomby barycznej. Dla pewności Rosjanie
    dokonali ataku rakietowego na samolot prezydenta, ale ponieważ
    wybuchnięty samolot nie chciał spaść, musieli wypuścić olbrzymie ilości
    helu (by skrzydła utraciły swą siłę nośną), a samą konstrukcję samolotu
    przyciągnąć potężnymi magnesami (podczas ostatniego remontu samolotu w
    konstrukcję zaszyto ponad 20 tys. ton żelaza, bo inaczej magnesy nie
    przyciągnęłyby wystarczająco skutecznie) - to właśnie po zderzeniu z
    olbrzymimi magnesami nimi samolot uległ zniszczeniu (kłamstwo o brzozie
    miało właśnie zatuszować obecność tych olbrzymich magnesów). Ponieważ
    samolot spadł z małej wysokości, co nie spowodowało śmierci pasażerów -
    ocalałych dobijano strzałem z broni palnej. Ciała poległych o świcie
    poddano chirurgii (m.in. wyjęto wystrzelone kule i zaleczono u zmarłych
    rany postrzałowe, aby polska strona nie domyśliła się o zbrodni - na
    daremno, spisek się nie udał).

    Na każde z powyższych Minister Obrony Macierewicz przedstawił liczne,
    niepodważalne dowody najlepszych światowych ekspertów (być może trochę
    przeinaczyłem kolejność zdarzeń).

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 79. Data: 2016-05-23 11:52:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 21 May 2016 22:46:09 +0200, w <m...@p...waw.pl>, Krzysztof Halasa
    <k...@p...waw.pl> napisał(-a):

    > No ale jak pilot może się pogubić z wysokością? Mając do dyspozycji
    > drugiego pilota, nawigatora,

    Pilot nie pogubił się, pogubił się nawigator.

    > i jeszcze dowódce, który także podaje
    > (w krytycznych punktach) wysokość? Pomijam już kwestie TAWS, brak
    > w bazie itd.

    A kogo byś słuchał -- nawigatora, który ma instrumenty, czy dowódcę, który
    siedzi gdzieś z tyłu i w sumie nie wiesz nawet co robi?

  • 80. Data: 2016-05-23 12:22:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    >Pilot nie pogubił się, pogubił się nawigator.

    O ile sie orientuje to nawigator byl zajety odczytywaniem
    wysokosciomierza radiowego.
    I ten dlugo pokazywal 100m nad terenem, bo teren akurat opadal.
    A potem teren sie wznosil i radiowysokosc blyskawicznie spadla.

    >A kogo byś słuchał -- nawigatora, który ma instrumenty, czy dowódcę,
    >który
    >siedzi gdzieś z tyłu i w sumie nie wiesz nawet co robi?

    TAWS masz nie sluchac, bo on w Smolensku zle dziala.
    Tzn masz sluchac wybiorczo - pare komunikatow dal z sensem, pare
    trzeba bylo zignorowac.
    Ale za duzo tych zrodel, zeby sie zastanawiac.

    Nawigatora trzeba sluchac jednym uchem, bo radiowysokosci wrecz nie
    wolno uzywac do podejscia, tylko barometryczna.
    Pilot mial instrumentow przed nosem caly panel, wiecej niz nawigator.
    W tym dwa wysokosciomierze baryczne.

    Glowny byl przestawiony na cisnienie standardowe zamiast lotniska, co
    powodowalo zawyzenie wskazan o ~170m, i to moglo pilota zmylic.
    Po co przestawiono - sa hipotezy, ze po to, aby uciszych TAWSa, i sa
    hipotezy, ze zrobil to nawigator. Co akurat mi sie dosc dziwne
    wydaje - bo dosc daleko ma.

    Summa summarum mogl sie pilot pogubic - nawigator mu mowi "100" -
    niewazne co mowi, wazne ze bezpiecznie wysoko nad lasem, ktos drugi
    mowi "100", wysokosciomierz pokazuje 200, kontroler mowi "w
    glisadzie", taws pierdoli glupoty jak zwykle.
    Ale jemu sie bodajze udalo zejsc ponizej poziomu pasa - drugi
    wysokosciomierz ma dosc charekterystyczny uklad wskazowek.

    No i jest drugi pilot - ciekawe - zajety byl wypatrywaniem pasa, czy
    ponizej 100m po prostu zamilkl - mlody wie co robi, czemu ma sie jakis
    dowod na tasmie nagrac.

    J.