  • 61. Data: 2016-05-19 13:59:24
    Temat: Re: jaki rating ogłosiła Moody's dla Polski?!
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 19 May 2016 13:52:39 +0200, w
    <573da90d$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    > w akcjach,

    I jest nadal.

    > w obligacjach,

    W czyich obligacjach?

    > czyli posrednio owszem - w kieszeniach
    > emerytow, ale jednak wykazane i na moim koncie w OFE i na rachunku w
    > OFE.

    Teraz państwo też ci wykaże :)

    > Jak wplacisz cos do banku na konto, to tez sie pytasz, gdzie ta kasa
    > jest ?
    > Bo przeciez nie w kasie :-)

    A jak kupujesz obligacje, to nie patrzysz czyje (czyli: gdzie kasa idzie)?

  • 62. Data: 2016-05-19 15:08:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):
    >I jest nadal.

    >W czyich obligacjach?

    Skarbu Panstwa RP.

    >Teraz państwo też ci wykaże :)

    Taaa, wykaze ... ze nie ma obowiazku wykazywac :-)

    Poprosic o wykaz aktywow i zglosic wniosek o upadlosc RP ? :-)

    >A jak kupujesz obligacje, to nie patrzysz czyje (czyli: gdzie kasa
    >idzie)?

    No jak to gdzie - zapewne do bankow, na splate starych dlugow :-)

    J.

  • 63. Data: 2016-05-19 17:03:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> l...@4...com

    > Jak już pisałem -- niechciani sędziowie muszą odejść, zanim poleje się ich krew. :)

    Słowo wyjaśnienia:

    Jeśli sąd zarzuca mi (stronie) polemikę i zgłaszanie konkretnych dowodów,
    jasne staje się, że droga sądowa nie jest efektywna. W takich wypadkach
    dochodzi zazwyczaj do wojen, czy choćby rozruchów.

    Takie są ludzkie zwyczaje na całym świecie i od zawsze.

    Bywa oczywiście, że zwaśnione strony jedynie pomruczą pod nosem, pomodlą
    się, zagrają w szachy bądź w karty, jednak/lecz ogólnie takie zachowanie
    sądów skutkuje krwawymi wojnami.

    Im szybciej te konflikty są gaszone przez ludzi mądrych (czyli uczciwych)
    tym lepiej.

    : Słusznie -- jeden taki zasiada w TK mimo, że spodował kalectwo u kogoś.
    : Fajny gość. Popierasz go? :))

    Nie wiem, o kim piszesz, ale żadnego sędziego z TK RP nie popieram. :)

    Nie popieram też niepotrzebnego kaleczenia ludzi. Jeśli ktoś w koniecznej
    obronie własnej (bądź w obronie osób sobie powierzonych) kaleczy kogoś
    innego, to i prawo cywilne ma za sobą, i prawo Kościelne, i zdrowy rozsądek,
    i czasami ;) ma także moje poparcie, czy choćby zrozumienie.

    Czcimy i gloryfikujemy niejednego człowieka, który kaleczył (a nawet
    zabijał) innych ludzi. Maj jest miesiącem, w którym gloryfikujemy
    takich ludzi w związku z podpisaniem kapitulacji III Rzeszy.

    -=-

    (; Co do sędziów TK -- trzeba uważać, bo jeden z nich ma przeszkolenie
    czołgisty, dlatego wyprowadzenie czołgów na ulicę może okazać się zgubne
    dla adwersarzy tegoż sędziego. ;)

    -=-

    [ja mam gadane -- więc gadam; gadam do ludzi, gadam też do Boga...
    i codziennie, a raczej kilka razy dzienni i tyleż razy ;) w nocy
    dziękuje Bogu za uśmiercanie i kaleczenie moich wrogów, których
    nie potrafię pokonać, a którzy dybią na moje życie; kaleczenie
    (i uśmiercanie) ludzi dokonywane przez Boga ma u mnie zrozumienie
    z zasady: ,,Bóg życie dał człowiekowi, Bóg może je odebrać'']

    -=-

    Poprę tych sędziów TK (i innych sędziów, i innych ludzi) którzy uważają,
    że '2+3 daje 5' -- 7 dni/dób w tygodniu i 24 godziny na dobę. :)

    Innymi słowy -- Budzik u mnie nie uzyskuje poparcia z uwagi na Budzikową
    ,,relatywistykę'. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 64. Data: 2016-05-19 17:23:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 19 May 2016 15:08:40 +0200, w
    <573dbade$0$22829$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Skarbu Panstwa RP.

    No i jest nadal. Teraz nazywa się to "zapis" :)

    > Taaa, wykaze ... ze nie ma obowiazku wykazywac :-)

    Państwo może też umorzyć swoje obligacje :)

    > Poprosic o wykaz aktywow i zglosic wniosek o upadlosc RP ? :-)

    W obu przypadkach masz takie same szanse :)
    A nie, w przypadku OFE nie masz - "nasze aktywa wynoszą 0zł i co pan nam
    zrobi?".

  • 65. Data: 2016-05-19 17:24:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> g...@4...com

    : I gdzie ta kasa była?

    Niech zgadnę -- w obligacjach Skarbu Państwa, bo tak kazało prawo!
    Dobrze zgadłem, czy źle?

    Tusk obligacje umorzył, wiek emerytalny podwyższył, obniżył emerytury,
    rencistów skazał na śmierć, sądom nakazał ignorowanie tych ludzi,
    którzy polemizując ;) z sądem, podrzucają sądowi dowody w postaci
    wyników badań medycznych...

    Aby było jasne -- nie tylko moje dowody sądy odrzucają ,,w ciemno''.
    Wiem od innych ludzi, iż polskie sądy powszechne nie respektują:
    opinii lekarskich, dowodów badań medycznych i innych dowodów
    świadczących na korzyść osób odwołujących się od decyzji ZUS.

    Widziałem te dowody na własne oczy -- są to opinie stemplowane przez
    lekarzy (neurochirurgów chociażby) i/lub wyniki badań medycznych.

    -=-

    Innymi słowy nie ma tu mowy o kradzieży -- kradzież ma to do siebie,
    że okradany nie wie o tym, że coś traci.

    ukradkiem, czyli potajemnie

    Ze słownika PWN:

    ukradkiem <<niepostrzeżenie, skrycie, po kryjomu>>
    Przemknąć się ukradkiem.
    Spotykać się z kimś ukradkiem.
    Spoglądać, zerkać na kogoś ukradkiem.

    Te pieniądze nie zostały ukradzione, lecz unicestwione jawnie.
    Rzekomo DTusk obligacje umorzył i przejął obowiązek płacenia
    świadczeń bezpośrednio przez państwo, lecz w rzeczywistości
    po prostu te pieniądze (długi państwa wobec ludzi) umorzył.
    Umorzył, bo miaU siłę. :)

    DTusk te pieniądze zrabował, dlatego w najbliższych wyborach
    miaU nikłe szanse na ,,reelekcję''. MiaU tez świadomość tego,
    że jego kariera skończy się po takim rabunku, dlatego zaczekał
    z nim do czasu, gdy nie chciał już kolejny raz ,,zarządzać''
    państwem o nazwie RP.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 66. Data: 2016-05-19 17:26:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> 1...@4...com

    > w akcjach,

    : I jest nadal.

    I staje się dopiero łupem. ;)
    Ale jakże ten łup przejąć bez topnienia tegoż łupu?...

    > w obligacjach,

    : W czyich obligacjach?

    Skarbu Państwa zapewne.

    > czyli posrednio owszem - w kieszeniach
    > emerytow, ale jednak wykazane i na moim koncie w OFE i na rachunku w OFE.

    : Teraz państwo też ci wykaże :)

    Państwo podwyższyło wiek emerytalny, obniżyło emerytury,
    skazało ludzi niezdolnych do pracy na umieranie z głodu...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 67. Data: 2016-05-19 17:31:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 573dbade$0$22829$6...@n...neostrada.pl

    > Taaa, wykaze ... ze nie ma obowiazku wykazywac :-)

    Teraz państwo podwyższa wiek emerytalny itd...

    > No jak to gdzie - zapewne do bankow, na splate starych dlugow :-)

    A także na spłatę obsługi tychże długów. Ponadto na -- 500+, 500- itd... ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 68. Data: 2016-05-19 17:49:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> c...@4...com

    > Skarbu Panstwa RP.

    : No i jest nadal. Teraz nazywa się to "zapis" :)

    Bardzo zamazany ;) zapis -- nic nie wiemy o wieku emerytalnym
    i o wysokości (zawsze można zreformować ponownie) emerytury.

    : Państwo może też umorzyć swoje obligacje :)

    Lenin umorzył obligacje carskie. ;)
    Ale tego było mu mało -- grabił, co się dało dookoła!
    Zagrabił kosztowności, dzieła sztuki, nieruchomości...

    Bolszewicy grabili skuteczniej niż hitlerowcy. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 69. Data: 2016-05-19 17:54:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 19 May 2016 17:24:28 +0200, w <nhklur$tp3$1@node1.news.atman.pl>, "Eneuel
    Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(-a):

    > <r...@k...pl> g...@4...com
    >
    > : I gdzie ta kasa była?
    >
    > Niech zgadnę -- w obligacjach Skarbu Państwa, bo tak kazało prawo!
    > Dobrze zgadłem, czy źle?

    Nie, nie zgadłeś, a już na pewno nie w 100%.

    Resztą wycięta, bo szkoda bzdury nawet komentować :).

    > Aby było jasne -- nie tylko moje dowody sądy odrzucają ,,w ciemno''.

    Twoje "dowody" odrzuca nawet Usenet. :P

    > DTusk te pieniądze zrabował,

    Ziew... nudnyś i głupiś... :)

  • 70. Data: 2016-05-19 19:42:10