  • Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Andrzej Rumin <r...@h...spam.data.pl.invalid>
    Subject: Re: jaka prowizja dla agenta?
    Date: 25 Nov 2008 21:06:55 +0100

    Tue, 25 Nov 2008 13:45:28 +0100, Miroslav Backa
    <b...@o...pl> wrote:

    > "Mirosław Backa" <b...@o...pl> wrote in message
    >>

    > nikt nie wie? A moze ktos wie jak to jest w innych bankach?

    Przynajmniej w niektórych innych bankach pracownik od kredytów nie
    jest specjalnie wynagradzany. Dostaje stałą pensję i tyle.

    Natomiast jeśli dział kredytów nie wykona planu (rocznego,
    kwartalnego itp.) sprzedaży , to dział (wszyscy pracownicy) może
    nie dostać np. jakiejś uznaniowej premii.

    Nic mi nie wiadomo, żeby ktoś z pracowników się przejmował losami
    kredytów po jakimś czasie.
    Potrącanie jakiejś części wynagrodzenia z tego tytułu byłoby raczej
    nie do pomyślenia.

    Pozdrowienia
    --
    Andrzej Rumin