  • Data: 2019-11-07 13:32:57
    Temat: Re: jaka karta wielowalutowa?
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-11-07 o 12:57, MK pisze:

    > Ja od dawna do transakcji w innych korzystam z debetowki eurobanku, waluta
    rozliczeniowa jest PLN, przewalutowanie po kursie VISA, bank pobiera prowizje w
    wysokości 1%, ale nie ma znaczenia czy to transakcja gotowkowa czy bezgotowkowa. W
    przypadku niektórych MMC zwrot 5% (max 60 PLN/m-c).
    > Sprawdz czy oferta jeszcze dostepna dla nowych. Nie warto się w zakup waluty dla 1%
    prowizji.

    Też (jeszcze) mam i używam - tylko że już praktycznie nie ma EB ;)
    i nie wiadomo jak długo Mille utrzyma tą funkcjonalność

    Pozdro