  • 1. Data: 2005-01-03 21:19:44
    Temat: jak wybrac OFE?
    Od: "Kwik" <k...@i...pl>

    wittam,

    nie wiem czy to na pewno dobra grupa na to pytanie,ale lepszej nie
    znalazlem. Musze wybrac OFE (II filar),mozecie podpowiedziec czym sie
    kierowac? prowizje we wszystkich sa przeciez takie same, i zmierzaja do
    takich samych (z wyj Allianz,ale przez najblizszych kilka lat
    pieniadze,ktorymi bedzie zarzadzal fundusz beda tak znikome ze nie ma to
    znaczenia)

    - biorac pod uwage dotychczasowe wyniki (choc wiem, ze w tak krotkim okresie
    czasu nie moze byc to decydujace) i procentowy udzial akcji w portfelu
    inwestycyjnym zastanawiam sie nad ING lub Bankowym

    - sposrod tych 2 Bankowy ma ciekawszy profil:
    http://www.money.pl/emerytury/profile/f=21 w porownaniu do
    http://www.money.pl/emerytury/profile/f=8
    czy profil to taka pr-owska sciema, czy na serio jest to dla nich
    wyznacznik?

    -ALE duzo bardziej przekonuje mnie wieloletnie doswiadczenie ING w
    zarzadzaniu pieniedzmi niz pko bp. A moze powinienem wziac pod uwage jeszcze
    jakis inny fundusz, i inne kryteria? jestenm w kropce i bede wdzieczny za
    pomoc

    Kwik

    --
    # 0 0 1 1 0 0 0
    # 00 1 1 1 1 00

  • 2. Data: 2005-01-03 21:35:34
    Temat: Re: jak wybrac OFE?
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:crcdat$7co$1@srv.cyf-kr.edu.pl,
    niejaki(a): Kwik z adresu <k...@i...pl> napisał(a):

    > - biorac pod uwage dotychczasowe wyniki (choc wiem, ze w tak krotkim
    > okresie czasu nie moze byc to decydujace) i procentowy udzial akcji w
    > portfelu inwestycyjnym zastanawiam sie nad ING lub Bankowym

    wybierz ING

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 3. Data: 2005-01-04 00:02:09
    Od: "Kwik" <k...@i...pl>

    > wybierz ING
    ale _czemu_?
    Kwik

  • 4. Data: 2005-01-04 08:01:27
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "Kwik" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > ale _czemu_?

    Bo możesz zawrzeć umowę przez internet, a reszta i tak nie ma znaczenia,
    bo za 30 czy więcej lat, to wszystko może się okazać :))

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2005-01-04 11:34:47
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Kwik" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > ale _czemu_?

    bo jest duży :) i zna się na tej branży
    poza tym ma dość mocną pozycję w Polce i w Europie

    możesz też rozważyć CU, ale ja jakoś ich mniej lubię

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 6. Data: 2005-01-04 12:19:00
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-01-03, plusz <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> wrote:
    > W artykule news:crcdat$7co$1@srv.cyf-kr.edu.pl,

    > wybierz ING
    Potwierdzam - też wybrałem ING.
    Masz dostęp do statystyk swoich środków poprzez WWW.
    Jeszcze mi tego nie uruchomili ale wygląda obiecująco..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 7. Data: 2005-01-04 12:19:33
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-01-04, Kwik <k...@i...pl> wrote:
    > ale _czemu_?
    > Kwik
    Przejrzyj wyniki od czasu powstania OFE..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 8. Data: 2005-01-04 13:09:40
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Marcin Jurczuk" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Potwierdzam - też wybrałem ING.
    > Masz dostęp do statystyk swoich środków poprzez WWW.
    > Jeszcze mi tego nie uruchomili ale wygląda obiecująco..

    i do tego mailem informuje o wpłynięciu każdej kolejnej składki

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 9. Data: 2005-01-04 14:42:02
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    plusz wrote:
    > Użytkownik "Marcin Jurczuk" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    >

    > i do tego mailem informuje o wpłynięciu każdej kolejnej składki

    a ile ostatnich skladek tam widzicie?

    kursor

  • 10. Data: 2005-01-04 16:21:17
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    kursor wrote:

    > a ile ostatnich skladek tam widzicie?

    w mailu to nie ma ani jednej składki, tylko info że wpłynęła, przez
    serwis www widzisz całą historię (tzn. ja widzę :), pracuję nie cały
    rok, więc nie wiem czy np. nie wycinają starych wpływów).

    --
    rufio.pzdr();