  • Data: 2003-07-30 18:52:53
    Temat: Re: jak sie uwolnic od PEKAO SA
    Od: "Tom" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kilka miesiecy temu (marzec) zamknąłem konto (tzw eurokonto) w banku PEKAO
    SA.
    > Wczoraj otrzymałem przesyłkę z informacją że w związku z wprowadzaniem
    nowego
    > systemu zmieniają mi numer eurokonta na nowy (tzw numer NRB).
    > Wszystko wskazuje na to że nie zamknęli mi konta.

    nie strasz mnie, bo ja zlozylem dwa miesiace temu dyspozycje zamkniecia
    konta i jakos o tym zapomnialem... faktycznie jakies 100 zl tam zostalo i
    mieli mi przelac na konto w multi ale jakos tych pieniedzy na razie nie
    widze (co prawda pani mowila ze calkowite zamkniecie konta moze trwac do 3
    miesiecy...)

    tom