  • 1. Data: 2003-07-30 06:46:20
    Temat: jak po angielsku lub amerykańsku nazywa cię bankomat ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    szukam w różnych słownikach i nie mogę znaleźć

    jak po angielsku lub amerykańsku nazywa cię bankomat ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-07-30 06:48:47
    Od: "jakobr@bez tego.poczta.onet.pl" <j...@W...onet.pl>

    > szukam w różnych słownikach i nie mogę znaleźć
    >
    > jak po angielsku lub amerykańsku nazywa cię bankomat ?

    ATM, Automatic Teller Machine? Tak oficjalnie. A jak potocznie to nie wiem.

    Jacek

  • 3. Data: 2003-07-30 07:16:54
    Od: "Mikołaj Maciejko" <m...@c...pl>

    Hole in the wall

  • 4. Data: 2003-07-30 07:20:23
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@u...com.pl>

  • 5. Data: 2003-07-30 07:24:37
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    3...@n...onet.pl,
    jakobr@bez tego.poczta.onet.pl <j...@W...onet.pl>:

    > ATM, Automatic Teller Machine? Tak oficjalnie. A jak potocznie to nie
    > wiem.

    Potocznie tez ATM - w USA.

    W UK cashpoint

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-07-30 08:20:52
    Od: "ian" <i...@e...com>

    plusz wrote:
    > szukam w różnych słownikach i nie mogę znaleźć
    >
    > jak po angielsku lub amerykańsku nazywa cię bankomat ?

    W USA spotykalem sie (dosc dawno) z nazwa "Cash Station" .

    ian

  • 7. Data: 2003-07-30 08:27:01
    Od: "TeeS" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > 3...@n...onet.pl,
    >
    > Potocznie tez ATM - w USA.
    >
    > W UK cashpoint

    Znajomi z Londynu mówia "cash machine" ale nie są "native speakers".

    --
    TeeS

    -- Uwaga na pułapkę w adresie e-mail ! --

  • 8. Data: 2003-07-30 08:37:11
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    > szukam w różnych słownikach i nie mogę znaleźć
    >
    > jak po angielsku lub amerykańsku nazywa CIĘ bankomat ?

    MNIE to pewnie nazywa client:)))))))))))

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 9. Data: 2003-07-30 08:50:09
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bg7ven$mk1$...@s...futuro.pl,
    TeeS <y...@p...onet.pl>:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Znajomi z Londynu mówia "cash machine" ale nie są "native speakers".

    cash machine tez, jak najbardziej

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-07-30 10:00:40
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Karolcia"

    > MNIE to pewnie nazywa client:)))))))))))

    BRAWO - znalazła się jednak jedna przytomna "klientka", ktora odpowiedziala
    dokladnie na zadane pytanie; a tyle osob odpowiedzialo nie na temat ;-))
    *** blad ***