  • Data: 2004-09-29 08:36:08
    Temat: Re: inwestycja dla dziecka
    Od: "Tomasz Skorupa" <s...@o...na.liste> szukaj wiadomości tego autora

    "Slawek Kos" <s...@p...com> wrote in message:

    > Ja przeczytalem co innego.
    > Odradzal zakup jednego ubezpieczenia po to by zaproponowac zakup innego...

    Fakt. Skrót myślowy. Po przeczytaniu innych Twoich postów rozumiem co
    miałeś na myśli, aczkolwiek uważam, że stwierdzenie, iż tego typu rada jest
    "do bani", bez wiedzy o "jakości" znajomości z agentem jest dość odważna.
    Przypomina mi mantrę mojej znajomej po tym jak zostawił ją facet:
    "Wszystkie chłopy to świnie" ;-)

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa