  • Data: 2004-09-29 06:19:10
    Temat: Re: inwestycja dla dziecka
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SP9LWH" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:cjcd1i$stj$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    >
    > Ależ on mi sugerował wykup jedynie ubezpieczenia życiowego, a
    inwestowanie
    > gdziekolwiek, ale nie w ubezpieczalni

    Widze, ze ci niezle mozg wypral...;-)
    Przeca to sie sprowadza ciagle do tego samego - namowil cie do zakupu
    swojego produktu. A jak to zrobil i jakich glupot ci nawciskal to niewazne,
    wazne ze skutecznie bo teraz ty jestes jego "rzecznikiem" i powtarzasz ten
    marketingowy belkot jako jedynie sluszna prawde objawiona....

    --
    Pozdrowienia
    ---