  • 1. Data: 2004-10-18 23:54:50
    Temat: inteligo - zalozenie konta przez internet
    Od: lis0r <e...@g...pl>

    Chciałbym otworzyć konto w inteligo. Jednak na stronie inteligo jest
    napisane, że:
    "Kurier przywozi Ci umowę i kartę."
    Czy wypełniam na miejscu tą umowę i kurier ją zabiera? Co jeśli nie będzie
    mnie w domu?

    Pozdrawiam
    lis0r

  • 2. Data: 2004-10-19 00:00:40
    Temat: Re: inteligo - zalozenie konta przez internet
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "lis0r" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    >Co jeśli nie będzie
    > mnie w domu?

    Kurier wczesniej dzwoni i się umawia.

    HaNkA

  • 3. Data: 2004-10-19 08:13:36
    Od: "levelka" <l...@g...pl>

    > Kurier wczesniej dzwoni i się umawia.
    >
    > HaNkA

    To miałaś szczęscie albo sumiennego kuriera;-)bo do mnie nawet nie raczył
    zadzwonić wpadł kiedy jemu pasowało;-)
    Gosia

  • 4. Data: 2004-10-19 08:30:01
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "levelka" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To miałaś szczęscie albo sumiennego kuriera;-)bo do mnie nawet nie raczył
    > zadzwonić wpadł kiedy jemu pasowało;-)

    Yyy, to moze Ty mialaś pecha?? :-) Wszystkie rzeczy, które przywozi mi
    kurier zawsze są umawiane przez telefon.

    HaNkA

  • 5. Data: 2004-10-19 08:54:14
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    > Yyy, to moze Ty mialaś pecha?? :-) Wszystkie rzeczy, które przywozi mi
    > kurier zawsze są umawiane przez telefon.

    tu sie musze zgodzic, aczkolwiek gdy zakladalem pierwsze konto to
    kurierzy byli jacys bardziej solidni, teraz spadla jakos doreczania i to
    znacznie. ale ogolnie i tak lepsze to niz uzeranie sie mailowo z
    mbankiem :-)

    --
    GideoN

    Cry 'Havock' and let slip...the dogs of war

  • 6. Data: 2004-10-19 09:12:11
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

    > Yyy, to moze Ty mialaś pecha?? :-) Wszystkie rzeczy, które przywozi mi
    > kurier zawsze są umawiane przez telefon.

    A ile wynosil okres oczekiwania od momentu potwierdzenia zlozenie
    wniosku ( oddzwania pan z Inteligo, zeby potwierdzic dane ) do momentu,
    kontaktu telefonicznego przez kuriera ?

    Pytam z ciekawosci bo wlasnie jestem w trakcie zakladania konta w Inteligo.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 7. Data: 2004-10-19 12:05:16
    Od: "remm" <r...@p...onet.pl>

    Ja czekałem około 16 dni (kalendarzowych).
    Jełsi chodzi o kuriera, rewelacja - dzwonią, umawiają się, dostarczają w
    każde miejsce, tam gdzie się umówisz, nie koniecznie w pod "twoim" adresem.