  • Data: 2003-09-14 07:12:52
    Temat: Re: inteligo - wpłaty gotówkowe
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojtek masz rację sprawa wpłaty pieniedzy
    w banku a księgowanie na rachunku i jeszcze dostępnośc
    kwoty wpłaconej na rchunek to są trzy różne sprawy .
    Koncertowo załatwia kilentów PKO BP ale jeszcze lepszy
    jest PEKAO SA .
    Nie jest mi do tej pory odkryte czym się kieruje PEKAO SA
    przy wpłacaniu kwoty na TELEPEKAO 24 w piątek , a wpłynięciu
    kwoty na rachunek , a dostepnościaą tej kwoty i mozliwościa
    dokonywania
    dalszych przelewów . Mi to wychodzi ze wpłacam w piątek
    a dostepnosc mam dopiero we wtorek , to jest dopiero bank .

    Bogdan