  • Data: 2003-09-14 12:28:53
    Temat: Re: inteligo - wpłaty gotówkowe
    Od: "Slawek Kos" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bk1977$5f3$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma takiego tworu jak bank inteligo przecież... :-)

    Wiem.

    > Więc powiedz mi czym się właściwie różni inteligo od e-pko na przykład ?

    Tym, ze ePKO to oddzial PKO BP (w Bydgoszczy zreszta...) a Inteligo to nazwa
    konta obslugiwanego przez IFS, a nie bezposrednio przez PKO BP.

    Jezeli Jan Kowalski zalozy dwie spolki z o.o. to bedzie ich wlascicielem ale
    ksiegowosc dla kazdej musi prowadzic oddzielnie.

    > Inteligo to po prostu nazwa handlowa jednego z produktów PKO BP. I tyle.

    ktorego obsluga jest przeprowadzana wedlug wlasciwych procedur,
    przewidujacych wedrowke forsy z kasy na konto przez eleixir. I tyle

    > W placówce banku właściciela. Na stronie wszedzie są loga PKO BP, umowę
    > podpisuje się z PKO BP. Więc mam prawo myślec, że mam konto w PKO BP? :-)

    To idz do BRE Banku i wplac sobie na konto w mBanku. Wlasciciel (banku) ten
    sam.

    > tymi
    >
    > A czym się odbywa ruch to już ich sprawa jest. Niech Cezara podepną.

    Albo niech sobie jeszcze poslancem posla, albo... To ty jestes wlascicielem
    PKO BP, ze im tak rozkazujesz?

    --
    Pozdrowienia