  • 1. Data: 2002-01-31 15:28:04
    Temat: Re: inteligo nie pobiera całej prowizji ???
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Marcin" <o...@o...it.pl> wrote in message
    news:a3bmg9$1cg$1@news.supermedia.pl...
    > Zauważyłem ( od XI 2001 ) że kiedy na koniec danego miesiąca mam na koncie
    > tylko np. 2 zł , to system pobiera opłatę za serwis sms w tytule 5,99 ale
    > fizycznie ściąga tylko 2 zł , i w kolejnych miesiącach już nie pobiera
    > zaległych 3,99 zł !!! ???

    A jak by było 0 zł? Czy jest chętny sprawdzić to (ktoś komu się wkrótce
    kończy okres rozliczeniowy)? Ja nie mam włączonej usługi SMS.

    K. Kowalski

  • 2. Data: 2002-01-31 16:07:18
    Temat: inteligo nie pobiera całej prowizji ???
    Od: "Marcin" <o...@o...it.pl>

[...]

    czy u Was też tak jest ???

    Marcin P.

  • 3. Data: 2002-01-31 16:54:57
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski"
    > A jak by było 0 zł? Czy jest chętny sprawdzić to (ktoś komu się wkrótce
    > kończy okres rozliczeniowy)? Ja nie mam włączonej usługi SMS.

    mi sie konczy 4 II ale problem w tym ze tam juz widze ze bedzie ponad 10 zl
    odsetek
    a to jest ten sam dzien.
    co prawda w historii najpierw widac pobranie 5,99 4.1. a potem odsetki wiec
    mozna sprawdzic jak sobie poradza.
    Myslicie ze wystarczy przerzucic na inny rachunek niz glowny, a na glownym
    zostawic zero, bo wszystkiego to nie chce miu sie wycofywac
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-01-31 18:18:27
    Od: "Marcin_S" <s...@e...pl>

    Użytkownik "Marcin" <o...@o...it.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko np. 2 zł , to system pobiera opłatę za serwis sms w tytule 5,99 ale
    > fizycznie ściąga tylko 2 zł , i w kolejnych miesiącach już nie pobiera

    :))))))))))))))cjopie cicho bo inteligo usłyszy :)))) moze to promocja jak
    daja po 50 PLN dla nowych to to jest promocja dla obecnych kilentow ;)

    moze powinienes obciazyc konto mocniej :)) np na - 20.000 PLN ;)

    pozdrÓfka
    MS

  • 5. Data: 2002-01-31 19:41:09
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
> [...]
    > Myslicie ze wystarczy przerzucic na inny rachunek niz glowny, a na glownym
    > zostawic zero, bo wszystkiego to nie chce miu sie wycofywac

    Chyba powinno wystarczyć - zobaczymy ;-)

    K. Kowalski

  • 6. Data: 2002-01-31 22:43:03
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba powinno wystarczyć - zobaczymy ;-)

    Raczej nie. Mówi o tym regulamin, a dokładniej punkt omawiający pobieranie
    prowizji. Jeżeli na rachunku głównym nie będzie wystarczających środków -
    zostaną pobrane z subkonta.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara