  • Data: 2002-01-09 12:50:00
    Temat: Re: inteligo i zakupy przez inet
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:20020109085140.S29251@diuna.pingwin.waw.pl...

    > Ty wiesz, ja wiem. Moze jeszcze niektorzy uczestnicy pbb wiedza.
    >
    > Ale oni maja troche wiecej niz 2k klientow, ponoc.

    Inteligo uzywam wylacznie do paltnosci w Interecie trzymajac tam jakies 200
    zl - w razie potrzeby przelewam z mBanku kase i jest to bardzo dobre
    roziwazanie jak dla mnie.

    --
    JaKi

    P.S. A tak prawde mowiac ktory sprzedawca wie ze Inteligo mozna placic w
    necie? niezbyt wielu ich by sie znalazlo a na slipie jest zaznaczone VISA i
    numer - rownie dobrze moze to byc np VE z [BZWBK]