  • Data: 2002-02-05 22:00:37
    Temat: Re: info z Inteligo
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a3pk6a$le6$1@news.onet.pl...

    > Co zaprzecza twierdzeniu, że oprocentowanie liczone jest od salda
    > księgowego...

    Fakt, w tym przypadku zaprzecza.

    > Ale teraz nawet regulamin mówi wyraźnie, że są naliczane właśnie tego
    dnia.
    > A skoro są - to ja chcę te cholerne odsetki od odsetek i żądam liczenia
    tych
    > odsetek do średnej salda miesięcznego.

    Wlasciwie to nie wiem czemu nie sa naliczane pierwszego dnia kolejnego
    okresu. Przeciez wtedy podlegalyby oprocentowaniu wlasnie od tegoz dnia,
    czyli wszystko by sie zgadzalo. Zgodnie z zasada, ze jak nie wiadomo o co
    chodzi to prawdopodobnie chodzi o jakis przepis Ustawy o rachunkowosci
    przypuszczam, ze to jest w jakis sposob z tym wlasnie zwiazane, ze ma to
    wchodzic w koszty banku jeszcze poprzedniego miesiaca. A moze po prostu jest
    to tylko dla banku podatkowo korzystniejsze ? Ze im to zmniejsza zysk
    biezacego miesiaca, a nie przyszlego ?

    marekzet