  • 1. Data: 2009-10-14 06:23:49
    Temat: [info] Alior potwierdzenie przelewu na maila - nowa funkcjonalność
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dzisiaj przy okazji wykonywania jednorazowego przelewu to zauważyłem, a
    chyba na grupie jeszcze nie było. Wykonując przelew mamy na samym dole
    pole "Wyślij potwierdzenie na adres email" do którego możemy wpisać
    maksymalnie 3 adresy. Bardzo przydatny i fajny ficzer no i dosyć
    nowatorski na naszym rynku. Także trzeba to chyba w końcu odtrąbić -
    mBank został zdetronizowany jako lider bankowości elektronowej czy jak
    jej tam ;)

    PS Przetestowałem na sobie i zaraz po wpisaniu hasła sms dostałem maila z
    potwierdzeniem przelewu, także działa.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2009-10-14 07:44:15
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Także trzeba to chyba w końcu odtrąbić -
    > mBank został zdetronizowany jako lider bankowości elektronowej czy jak
    > jej tam ;)

    to miało miejsce już jakiś czas temu...innowacyjny, super fajny i
    konkurencyjny mbank już odszedł
    RiP!

    > PS Przetestowałem na sobie i zaraz po wpisaniu hasła sms dostałem maila z
    > potwierdzeniem przelewu, także działa.

    w jakiej formie dostałeś to potwierdzenie? czyżby jakiś przyjazny pdf? ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-10-14 07:55:36
    Od: BK <b...@g...com>

    On Oct 14, 9:44 am, RobertS <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    > RiP!

    > w jakiej formie dostałeś to potwierdzenie? czyżby jakiś przyjazny pdf? ;-)

    I sa powiadomienia sms do zdarzen na rachunku <yupi> :) szczerze
    mowiac tego mi najbardziej brakowalo - teraz jak zniesli limit
    przelewow i sms'ow autoryzacyjnych to moge "allegrowac" z konta
    aliorowego :)

  • 4. Data: 2009-10-14 08:11:13
    Od: "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.plUWAGA>

    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/przydatne_dokumen
    ty/klienci_indywidualni/tabela_oplat_i_prowizji

    Od 1 listopada to znoszą limit 10 bezpłatnych smsów autoryzacyjnych i limit
    49 bezpłatnych przelewów

    paul

  • 5. Data: 2009-10-14 10:38:47
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 14 Oct 2009 09:44:15 +0200, RobertS napisał(a):

    > w jakiej formie dostałeś to potwierdzenie? czyżby jakiś przyjazny pdf?
    > ;-)

    Zwykły pdf w mailu S/MIME.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2009-10-14 15:08:05
    Od: " " <r...@g...pl>

    BK <b...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > mowiac tego mi najbardziej brakowalo - teraz jak zniesli limit
    > przelewow i sms'ow autoryzacyjnych to moge "allegrowac" z konta

    Po zdefiniowaniu ustawień i przeładowaniu strony (ew. powtrónym wejściu w
    ustawienia) poza dwoma ptaszkami przy "zleceniach stałych" i "poleceniu
    zapłaty" zniknęły mi wszystkie szczegóły (kwoty progowe i pozostałe
    ptaszki). Czy u Was też i mam rozumieć, że to normalne zachowanie po
    zapisaniu ustawień, czy też coś jeszcze nie hula?

    Pozdr,
    R.

  • 7. Data: 2009-10-14 15:30:26
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    fajnie, ze to zrobili! mogliby jeszcze zrobic ustawienie typu transakcja
    (autoryzacja) karta kredytowa powzyej kwoty xx na email/sms...

  • 8. Data: 2009-10-14 15:37:15
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Powiadomienia dla kart jak na stronie pisze w niedlugim czasie wdrozone:)

    For@ll

  • 9. Data: 2009-10-14 15:46:59
    Od: ForALL <N...@s...info>

    eg pisze:
    > fajnie, ze to zrobili! mogliby jeszcze zrobic ustawienie typu transakcja
    > (autoryzacja) karta kredytowa powzyej kwoty xx na email/sms...

    Pisza na swojej stronie ze i to bedzie zrobione w niedalekiej przyszlosci:)

  • 10. Data: 2009-10-14 19:10:37
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "BK" <b...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...
[...]

    Tak, ale sms do zdarzen sa platne po 0.30zl.