  • 1. Data: 2002-10-23 13:29:00
    Temat: ile trwa przyznanie kredytu hipotecznego
    Od: mira-s <m...@p...onet.pl>

    Czesc,
    czy mozecie mi napisac ile NAPRAWDE w praktyce trwa/trwalo zalatwianie
    formalnosci kredytowych w waszych bankach?
    interesuja mnie glownie kredyty budowlane i na zakup nieruchomosci
    oraz podajcie konkretne banki i miasta
    chce wziasc szybko kredyt a mam mozliwosc wyboru - takze miasta
    natomiast nie bardzo ufam deklaracjom z materialow reklamowych

    z gory dzieki za kazde info

    Pozdrowionka
    mira-s

  • 2. Data: 2002-10-23 13:41:59
    Temat: Re: ile trwa przyznanie kredytu hipotecznego
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "mira-s" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > chce wziasc szybko kredyt a mam mozliwosc wyboru - takze miasta
    > natomiast nie bardzo ufam deklaracjom z materialow reklamowych

    7-14 dni GE
    10 dni PKO BP (nie wiem ile czeka się na wypłatę, bo zrezygnowałem)

    zwykle decyzja po 7 dniach

    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2002-10-23 14:57:07
    Od: "Dariusz Mlynski" <m...@b...com.pl>

    Uzytkownik wrote:
> [...]
    > chce wziasc szybko kredyt a mam mozliwosc wyboru - takze miasta
    > natomiast nie bardzo ufam deklaracjom z materialow reklamowych

    BSK Gdynia - miesiac od momentu zlozenia dokumentów do wyplaty (po drodze
    Panienki zapomnialy poinformaowac o kilku szczególach)

  • 4. Data: 2002-10-23 17:21:34
    Od: "stanmar" <s...@p...onet.pl>

    Od 2 tyg do miesiaca musisz spoko liczyc - pisze jako pracownik banku
    Uzytkownik "mira-s" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

  • 5. Data: 2002-10-24 05:14:44
    Od: "Marcin" <s...@p...onet.pl>

    Sanok PKO BP
    Wniosek zlozony 2 wrzesnia, po "procedurach przyspieszajacych" umowa
    kredytowa podpisana 15 pazdziernika

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 6. Data: 2002-10-24 06:57:40
    Od: "Wojtek P." <7...@f...polbox.pl>

    Witam!

    Wroclaw, Millenium Bank, wniosek zlozony 19.09, podpisanie umowy 11.10,
    wyplata 17.10.

    Pozdrawiam.
    Wojtek P.

  • 7. Data: 2002-10-24 07:30:10
    Od: t...@p...onet.pl

    > Witam!
    >
    > Wroclaw, Millenium Bank, wniosek zlozony 19.09, podpisanie umowy 11.10,
    > wyplata 17.10.
    >
    > Pozdrawiam.
    > Wojtek P.

    Kolega brał taki kredyt w Kredyt Banku we Wrocławiu. Trwało to od złożenia
    wniosku do wypłaty około dwa - trzy tygodnie.

  • 8. Data: 2002-10-24 08:01:04
    Od: mira-s <m...@p...onet.pl>

    serdeczne dzieki !!! za Wasze odpowiedzi

    Pozdrowionka
    mira-s

  • 9. Data: 2002-10-24 08:01:44
    Od: "Wojtek P." <7...@f...polbox.pl>

    Witam

    [...]
    > Kolega brał taki kredyt w Kredyt Banku we Wrocławiu. Trwało to od złożenia
    > wniosku do wypłaty około dwa - trzy tygodnie.

    Wiem, że można załatwić szybciej w innych bankach, ale mnie interesowało
    bardziej oprocentowanie w Millenium.

    Pozdrawiam.
    Wojtek P.

  • 10. Data: 2002-10-24 11:35:07
    Od: "Monika Wesolowska" <m...@p...wp.pl>

> [...]
    > chce wziasc szybko kredyt a mam mozliwosc wyboru - takze miasta
    > natomiast nie bardzo ufam deklaracjom z materialow reklamowych

    Multibank, Warszawa ul. Senatorska, poltora miesiaca temu
    teoria: decyzja o przyznaniu kredytu do 7 dni roboczych od zlozenia kompletu
    dokumentow
    oraz przelanie pieniedzy do 7 dni roboczych od dnia przyznania kredytu
    praktyka: osiem dni roboczych od dnia _obejrzenia_ mieszkania przez
    pracownika banku (co mialo miejsce 4 dni po zlozeniu kompletu dokumentow, bo
    pan mial zajete terminy przez kilka kolejnych dni) a przelanie pieniedzy na
    konto sprzedajacego na trzeci dzien po przyznaniu kredytu;
    jednak chce przy okazji odradzic korzystanie z uslug odzialu banku przy
    senatorskiej, bylam obslugiwana przez dwoch zupelnie niekompetentnych
    pracownikow, dzieki ktorym stracilismy mnostwo czasu i nerwow, tak zwany
    komplet dokumentow skladalismy bodajze cztery razy, bo za kazdym razem
    okazywalo sie ze pracownik banku zapomnial nam powiedziec ze brakuje
    jakiegos papierka czy zaswiadczenia, dwa razy okazalo sie nawet ze z trudem
    zdobyte (oczywiscie w godzinach pracy urzedow) zaswiadczenie okazywalo byc
    zupelnie niepotrzebne itepe.; w kazdym razie szlag nas trafial, bo terminy
    zapisane w umowie przedwstepnej gonily a pracownicy Multibanku nie poczuwali
    sie do winy