  • 1. Data: 2004-10-27 10:55:02
    Temat: ile kont przysluguje?
    Od: v...@p...onet.pl

    Witam
    Czy mozna zlaozyc kilka kont tego samego rodzaju: dla osob fizycznyh lub pod
    DG w tym samym banku np. VW Bank Direckt Plus konto binzes, albo uzywac go w
    tym samym czasie rzeczywistym proszac o 2-gi token i korzystac z niego z 2-
    och roznych laczy (1-dno konto) gdy powielenie kont jest niemozliwe?

    Pozdrawiam
    Waldek

  • 2. Data: 2004-10-27 20:49:32
    Temat: Re: ile kont przysluguje?
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    2-
    > och roznych laczy (1-dno konto) gdy powielenie kont jest niemozliwe?

    moglbys to przetlumaczyc na jezyk zrozumialy moze byc dowolny byle nie
    chinski, zreszta po norwsekiemu tyz nie gadom
    zakladam ze chodzi ci o pytanie, czy bankowy regulamin pozwala no cos czego
    ty chcesz, a czego ich regulamin nie pozwala ? :-) ale byc moze o cos
    inszego
    ps
    mozesz zazwyczaj uzywac dowolna ilosc laczy nawet roznego rodzaju

  • 3. Data: 2004-10-27 22:00:42
    Od: v...@p...onet.pl

> [...]
    > inszego
    > ps
    > mozesz zazwyczaj uzywac dowolna ilosc laczy nawet roznego rodzaju

    rzeczywiscie sam sie z siebie posmialem, wiec Panie sedzio Prosze o najnizszy
    wymiar kary;) zadzwonilem na info- linie i juz wiem: nie mozna miec np. 2-och
    tokenow do konta i puszczac w tym samym czasie np. jedna osoba z Krakowa, a
    druga ze Szczecina..a 2-och roznych kont gospodarczych(inne numery) na jedna
    firme tez nie mozna miec w tym samym banku

  • 4. Data: 2004-10-28 06:31:14
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

> [...]
    jedna
    > firme tez nie mozna miec w tym samym banku

    ale zawsze można mieć konta np. w każdym banku