  • 41. Data: 2009-07-13 05:55:00
    Temat: Re: idee Leppera wiecznie zywe
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Anatol" <c...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:h3a0ug$3rt$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "pluszowy miś" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Skoro masowo oddawane są nowe boiska to dzięki programowi PO. Tutaj cykl
    > inwestycyjny nie trwa 2-3 lata.

    > No i w odróżnieniu od Blisko Boisko te boiska powstają a sama inicjatywa
    > trwa cały czas. Blisko Boisko to była jednorazowa akcja ograniczona do
    > 30.03.2007. Autostrad czy stadionów PO też nie wymyśliło, opracowało
    > natomiast organizację przyśpieszenia ich budowy.
    >

    > Anatol

    Proponuje ponowne przeczytanie artykułu, stosujesz wybiórczą argumentację w
    stylu pewnej partii .... "Program ma być prowadzony przez minimum trzy
    lata - do roku 2009 z możliwością przedłużenia go do roku 2012, czyli do
    finałów Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. Dodatkowym, naturalnym,
    uzupełnieniem programu BLISKO BOISKO mają być rozgrywki turnieju dzikich
    drużyn "O złotą piłkę PZU", które zorganizowane zostaną w roku bieżącym po
    praz pierwszy przez PZU pod patronatem Ministerstwa Sportu." ... pozdr :)

    ps. Anatol ile Masz lat ?

  • 42. Data: 2009-07-13 08:23:55
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    > Proponuje ponowne przeczytanie artykułu, stosujesz wybiórczą argumentację
    > w stylu pewnej partii .... "Program ma być prowadzony przez minimum trzy
    > lata - do roku 2009 z możliwością przedłużenia go do roku 2012,

    Zmylił mnie tekst :

    " Do programu mogą przystąpić jednostki, które do dnia 30 marca 2007 roku
    złożą formularz o dofinansowanie wraz z niezbędną dokumentacją (decyduje
    data stempla pocztowego)."

    W każdym razie program trwa i w pierwszej edycji wybudowano 100 boisk, a w
    II edycji miało być 50 boisk.
    http://www.pzu.pl/?nodeid=1420

    Orlik2012 jest równoległym programem a nie kontynuacją i w pierwszym roku
    skutkował wybudowaniem 300 kompleksów (2 boiska + budynek zaplecza +
    dofinansowanie etatu instruktora), a w maju 2009 było już 500.

    Anatol

  • 43. Data: 2009-07-13 23:31:08
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > p.s. Porównaniem z Lepperem się kompromitujesz. Przywódca Samoobrony
    > proponował m.in. rozwiązanie rezerw walutowych i drukowanie pustego
    > pieniądza

    I właśnie tylko w taki sposób NBP mógłby wykazac zysk za 2009.
    Nawet Twoje ałtorytety tak prawią.
    A ałtorytety chyba się nie mylą, co nie?