  • 11. Data: 2015-04-14 21:42:34
    Temat: Re: idea bank lokata power 3,2% 3M dla nowych srodkow
    Od: <1...@...214234.invalid> (Tom N)

    b...@o...pl w
    <news:383e4d6c-d3d4-49af-8544-6e68bc5bd9d4@googlegro
    ups.com>:

> [...]
    się na stronę IB z poziomu konta. Patrze w zakładkach "lokaty" jest tam już/dopiero
    lokata udostępniona w ofercie a wczoraj jej nie było.

    > Jeśli ktoś posiada login do systemu transakcyjnego to możliwość zakładania
    > lokat jest tą drogą. W tej sytuacji bank ignoruje wnioski zewnętrzne.

    "Lokata POWER (dalej ,,Lokata") jest ważna od dnia dnia 14 kwietnia 2015 r.
    do dnia 20 kwietnia 2015 r. Jest to okres ważności oferty, w którym mogą być
    składane Wnioski o założenie Lokaty"

    Przedłużyli, widać za mało kasy zebrali.

    --
    'Tom N'

  • 12. Data: 2015-04-17 01:14:59
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    b...@o...pl wrote:

    > Jeśli ktoś posiada login do systemu transakcyjnego to możliwość zakładania
    > lokat jest tą drogą. W tej sytuacji bank ignoruje wnioski zewnętrzne.

    Ciekaw jestem jakie masz źródło tych rewelacji.

    W zeszłym roku zakładałem tego typu produkt bezpośrednio ze strony banku,
    mimo że byłem już klientem i miałem bankowość elektroniczną. Zresztą
    musiałem użyć tej metody, ponieważ w BE wyłączyli możliwość zakładania danej
    oferty o godzinie 18:00, a dla klientów niezalogowanych wnioski były
    przyjmowane do godziny 23:00.

    --
    Wysłane z pola.