    From: "george" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: hossa na ropie vs. hossa walutowa
    Date: Thu, 12 Feb 2009 18:43:32 +0100

    "Virck" <V...@v...net> wrote in message
    news:00b233b9$0$25739$c3e8da3@news.astraweb.com...

    > "tomek" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > I stoi...Tu nie ma watpliwosci...Ale rozliczenie kontraktow jest dopiero w
    > czerwcu....I do tego czasu zlotowka poleci jeszcze z 30% jak im bedzie
    > pasowac....A potem zroluja i tyle zobaczysz dolara ponizej 3,5zl co swinia
    > ksiezyc.....

    masz jakieś dane dotyczące zapadanie opcji ? skąd czerwiec ?
    wiekszość zawierali lipiec / sierpen ... licząć 6miechów wypada styczeń /
    luty
    gzdies przeczytalem ze najdalsze to gdzieś 10.2010 ale kompletnie nie znam
    wolumenu.
    Przydałby sie wykres słupkowy zapadalnosci przy aktualnym kursie ...
    niestety nigdzie nie znalazłem nic podobnego ... tego pewnie i Pawlak nie
    wie

    george