  • Data: 2004-06-12 13:58:10
    Temat: Re: hipoteka i listy zastawne banku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ewka <o...@p...onet.pl> wrote:
    > no i doszliśmy do sedna sprawy - w którym momencie wyraziłam zgodę? w
    > momencie zaciągania kredytu? wtedy prawdopodobnie nikt jeszcze w
    > Polsce nie planował emisji listów zastawnych. Zaznaczam, że w umowie
    > nie mam takiego zapisu.
    > W zasadzie wszystko co napisałeś jest logiczne i ma swój ekonomiczny
    > wymiar ale dlaczego to się odbywa poza moimi plecami? Rozumiem, że
    > bank chce "moją" wierzytelność wykorzystać do własnych celów
    > biznesowych ale chyba nie tak to wszystko powinno wyglądać.

    Ale ty nie musisz sie na nic zgadzac lub nie w przypadku listow zastawnych.
    ty bralas kredyt w banku hipotecznym, ktory ma okreslone prawa i obowiazki,
    ale rowniez pewne ulatwienia w stosunku do bankow uniwersalnych (mozliwosc
    emisji listow zastawnych).
    Zabezpieczeniem kredytu jak rozumiem jest hipoteka nieruchomosci? Tak? No to
    bank skorzystal ze swojego prawa i tyle. W ym przypadku nie masz chyba nic
    do powiedzenia.
    Z drugiej strony - radze sie jednak udac do banku i zapytac co i jak.
    Powinni wyjasnic.

    http://www.PRnews.pl