  • 1. Data: 2003-05-15 23:06:21
    Temat: hipoteczny w Fortis-przejrzystosc oferty
    Od: j...@p...onet.pl

    Akurat to mi sie podoba, ze od razu wiem jakie czekaja na mnie oplaty - tego
    nie spotkalem w ofertach innych bankow, a odwiedzam ich sporo ostatnio, rowniez
    w sieci.

    http://www.fortisbank.com.pl/services/credits/Mortga
    geCreditOverviewPL.html

  • 2. Data: 2003-05-16 04:20:07
    Temat: Re: hipoteczny w Fortis-przejrzystosc oferty
    Od: "adam" <m...@g...pl>

    >a mi się nie podobają opłaty, zwłaszcza wysokie m.in. za sporządzenie
    historii
    i "kara" za przedterminową spłatę :(

  • 3. Data: 2003-05-16 06:51:22
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik adam pisze:

    > historii
    > i "kara" za przedterminową spłatę :(

    Człowieku weź poprawnie cytuj wiadomość i nie wsadzaj ">" przed
    swoją wypowiedź bo Cię trudno znaleźć ;-)

    "Kara" ma na celu zapewnienie instytucji minimalnego zysku.
    IMHO przy tak długim okresie kredytowania prowizja
    od wcześniejszej spłaty powinna być ważnym czynnikiem przy
    wyborze banku mającego nam udzielić kredyt.

  • 4. Data: 2003-05-16 07:28:06
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > nie spotkalem w ofertach innych bankow, a odwiedzam ich sporo ostatnio,

    Chyba przesadzasz. Popatrz np. tutaj

    http://www.kredytbank.pl/o_banku/Taryfa_oplat_i_prow
    izji/taryfa_oplat_i_prowizji
    _kredyt_EKSTRALOKUM

    Zobatrz takze plik *.pdf dotyczący oprocentowania.

  • 5. Data: 2003-05-16 10:31:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Zobatrz takze plik *.pdf dotyczący oprocentowania.

    Tensor - a wiesz, ze KB ma nowego prezesa? (prezes? :)
    I wlasnie ida na detal (tak jak BRE hy hy). No ciekawie sie zapowiada.

  • 6. Data: 2003-05-16 21:29:11
    Od: ":\)\)" <bank-mój@bank.pl>

    Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości
    ome.or.workplace.pl...
    > Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki

    > Człowieku weź poprawnie cytuj wiadomość i nie wsadzaj ">" przed
    > swoją wypowiedź bo Cię trudno znaleźć ;-)

    Są dwie możliwości :
    -przeliterowanie czyli czyt. ze zrozumieniem
    - pominąć post, który nie interesuje.
    Mi nie przeszkadza taki czytanie, ponieważ większość odp. tak jest na grupie
    napisana.

  • 7. Data: 2003-05-17 16:55:17
    Od: t...@p...onet.pl

    > Tensor - a wiesz, ze KB ma nowego prezesa? (prezes? :)
    > I wlasnie ida na detal (tak jak BRE hy hy). No ciekawie sie zapowiada.

    Coś podejrzewam, że Ta Dama będzie tylko figurantem a całą kontrolę nad bankiem
    przejmą Belgowie.