  • 1. Data: 2007-02-10 21:33:24
    Temat: getinbank i konto internetowe?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Czy ktos korzysta? Teraz widac, ze jest w wersji darmowej za prowadzenie z
    bezplatnymi przelewami.

  • 2. Data: 2007-02-10 21:44:57
    Temat: Re: getinbank i konto internetowe?
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Krzysztof wrote:
    > Czy ktos korzysta? Teraz widac, ze jest w wersji darmowej za prowadzenie z
    > bezplatnymi przelewami.

    No chyba trzeba sprawdzić. Ostatnio jak szukałem gdzie tu się
    wyprowadzić z multi to pamiętam byłem na stronie getin (podobna bardzo w
    wyglądzie/budowie do strony telewizji n dlatego zapamiętałem) ale nie
    przypominam sobie tego konta internetowego a już na pewno w darmowej
    wersji - co do opcji to wygląda to bardzo dobrze.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-02-10 21:47:25
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > zapamiętałem) ale nie przypominam sobie tego konta internetowego a
    > już na pewno w darmowej wersji - co do opcji to wygląda to bardzo

    Niestety - konto internetowe, ale trzeba zalozyc w placowce.... :)
    Wlasnie szukam na mapce jakiegos najblizszego :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 4. Data: 2007-02-10 22:01:27
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:eqlehe$u8q$1@news.onet.pl...

    > Niestety - konto internetowe, ale trzeba zalozyc w placowce.... :)
    > Wlasnie szukam na mapce jakiegos najblizszego :)

    Ciekawi mnie jego funkcjonalnosc. Czy przez internet mozna zakladac lokaty
    negocjowalne jak w placowce? W oddzialach sa czasami kolejki, u mnie w
    Szczecinie jest tylko jeden oddzial.
    A to link dla tych co watpia w darmowe konto http://www.getinbank.pl/424.php

  • 5. Data: 2007-02-10 22:03:08
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krzysztof <o...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > u mnie w Szczecinie jest tylko jeden oddzial.
    > A to link dla tych co watpia w darmowe konto

    Chyba mozna - bo obsluga w placowkach tez jest. Tylko tego rachunu
    oszczednosciowego ponoic nie mozna obslugiwac przez net, az musze w placowce
    zobaczyc, bo na infoliniach to rozne rzeczy wygaduja :)

  • 6. Data: 2007-02-10 22:11:33
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:eqlfes$151$1@news.onet.pl...

    > Chyba mozna - bo obsluga w placowkach tez jest. Tylko tego rachunu
    > oszczednosciowego ponoic nie mozna obslugiwac przez net, az musze w
    > placowce zobaczyc, bo na infoliniach to rozne rzeczy wygaduja :)

    Mnie szczegolnie zalezy na tych lokatach negocjowalnych przez net (zarowno
    zlotowych jak i walutowych), bo tak to trzeba biegac do placowki i je samemu
    odnawiac po terminie zapadalnosci. No i ciekawe czy mozna obslugiwac
    rachunki do ktorych ma sie pelnomocnictwo (funkcjonalnosc podoba jak w Multi
    dla rach. gdzie jest sie pelnomocnikiem)

  • 7. Data: 2007-02-10 22:16:11
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Niestety - konto internetowe, ale trzeba zalozyc w placowce.... :)
    > Wlasnie szukam na mapce jakiegos najblizszego :)

    Jak się tak zacząłem przypatrywać dokładniej to:

    "Karta jest bezpłatna, jeśli w ciagu miesiąca zostały rozliczone
    transakcje bezgotówkowe o łącznej wartości co najmniej 100 zł."

    Opłata standardowa 4zł czyli trzeba co najmniej 100zł na konto
    miesięcznie wpłacić i je wydać bo inaczej mamy konto za 4zł na m-c no
    chyba że można nie chcieć karty debetowej. Bankomaty też dziwne bo:

    "wypłata gotówki w bankomacie GETIN Bank SA lub Bank BPH SA lub BZ WBK
    SA" jak patrzę na listę bankomatów w moim mieście to widzę tylko adresy
    BZWBK a BPH ani śladu.

    Największe zastrzeżenia mam do GB24 czyli dostępu przez internet. Strona
    wygląda jak wygląda rzecz gustu przy logowaniu mam pod spodem linki:
    Kontakt z administratorem i Bepieczeństwo
    które prowadzą do
    https://bank.gb24.pl/#
    no właśnie dokąd ??? Firefox ani Opera też nie wiedzą :/

    A w kodzie strony takie oto ciekawe komentarze:
    <!--bez tego oszukanego obrazka IE niekiedy w małym oknie nie dawał
    przewinąć treści do samego dołu-->

    więc być może tylko w IE będą osiągalne ale ja niestety nie mam jak
    sprawdzić. Co jak co ale o bezpieczeństwie to bym chciał poczytać ale
    nic prócz tego nie znalazłem na stronie. Dla mnie raczej nie do
    przyjęcia bo w sumie nie wiem czego mam się spodziewać po gb24.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 8. Data: 2007-02-10 22:31:52
    Od: piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away>

    *Bartosz 'bart' Nowakowski* wrote:

    > "wypłata gotówki w bankomacie GETIN Bank SA lub Bank BPH SA lub BZ WBK
    > SA" jak patrzę na listę bankomatów w moim mieście to widzę tylko adresy
    > BZWBK a BPH ani śladu.

    Moja żona dostała niedawno pismo z Getin Banku (ma tam rachunek od 10 lat),
    w którym piszą, że ze względu na połączenie BPH i PEKAO SA. BPHowe
    bankomaty już nie będą darmowe :)

    <>

  • 9. Data: 2007-02-10 22:41:56
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > prócz tego nie znalazłem na stronie. Dla mnie raczej nie do przyjęcia bo w
    > sumie nie wiem czego mam się spodziewać po gb24.

    Chodzi pod firefoxem. Informacje oGB24 :
    https://www.gb24.pl/dok_ind/instrukcja_GB24.pdf

    To na pewno nie jest rachunek idealny, ale jak ktos ma u nich lokaty, to
    takie konto jest dobre do obslugi tych lokat na odleglosc. Filozofia
    posiadania jednego rachunku uniwersalnego w jednym banku generalnie sie nie
    sprawdza. Ja przynajmniej, jak mam mozliwosc bezplatnego zakladania lokat
    przez internet w danym banku (przy dobrej ofercie %) to chetnie z tego
    korzystam. Wizyta w oddziale to zawsze sporo straconego czasu.

  • 10. Data: 2007-02-10 22:58:08
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Krzysztof wrote:

> [...]
    > przez internet w danym banku (przy dobrej ofercie %) to chetnie z tego
    > korzystam. Wizyta w oddziale to zawsze sporo straconego czasu.

    Znaczy nie żebym go od razu przekreślał ale w dobie takiej nagonki i
    paniki w sprawach bezpieczeństwa powinno to być jakoś bardziej dostępne
    w skondensowanej formie. Z tego co wyczytałem to jest lista haseł
    jednorazowych ale co dziwne nawet przy logowaniu na
    https://bank.gb24.pl/ podajemy hasło z listy - ciekawe jak jest z
    dostępnością tych list ale wydaje mi się że może to być trochę
    upierdliwe. Co do lokat to się nie wypowiadam bo cholera nie wiem jak to
    się dzieje ale żadnej mi się jeszcze nigdy nie udało założyć.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski