  • 1. Data: 2010-05-11 18:13:24
    Temat: getin - lokata z codziennymi odsetkami - zerwanie ?
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    getin ma taka lokate roczna z procentowaniem nominalnym 5,02, przy tej lokacie
    jest opcja codziennego przelewania odesetek na odrebny rachunek, co sie dzieje
    gdy klient zrywa te lokate przed uplywem roku ?

    ogolny regulamin lokat mowi o utracie calosci lub czesci odsetek przy przedterminowej
    wyplacie, tylko ze w przypadku tej lokaty moga wystapic problemy z realizacja takiego
    zapisu

  • 2. Data: 2010-05-11 18:16:38
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 11 Maj, 20:13, MarcinF <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    przedterminowej
    > wyplacie, tylko ze w przypadku tej lokaty moga wystapic problemy z realizacja

    Przecież wypłacone już odsetki można odjąć od głównej kwoty lokaty...

  • 3. Data: 2010-05-11 18:18:15
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przedterminowej
    > wyplacie, tylko ze w przypadku tej lokaty moga wystapic problemy z

    A jaki widzisz problem? Wezmą ci z kwoty ulokowanej, a reszte ci wypłacą.
    Dokładnie tyle ci wezmą , ile ci wcześniej przelali odsetek.

    wiatrak

  • 4. Data: 2010-05-11 19:55:27
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    wiatrak napisał(a) w wiadomości: ...

    >Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    >A jaki widzisz problem? Wezmą ci z kwoty ulokowanej, a reszte ci wypłacą.
    >Dokładnie tyle ci wezmą , ile ci wcześniej przelali odsetek.

    Coś mi chodzi po głowie, że była kiedyś jakaś opłata czy coś, ale się
    z tego wycofali.

    Nb. przepadek wszystkich (i tylko) odsetek jset teoretycznie śliską
    sprawą bo podatek staje się należny w chwili postawienia odsetek do
    dyspozycji. A skoro one niby są (bo kapitalizacja dzienna) ale w
    praktyce nie można nimi dysponować dopóki lokata sie nie skończy
    (bo wszytskie przepadną) tzn. że faktycznie stawiane są do dyspozycji
    dopiero po roku i w takiej wysokości, że podatek się należy...
    Kazda inna forma np. przepadek 0.99 kwoty odsetek lub dowolna stała
    opłata "karna" za zerwanie byłaby prawnie bezpieczniejsza.
    Ale skoro MF stwierdziło, że "antybelkowych" czepiać się nie będzie
    to nie ma problemu.

    Arek