  • 1. Data: 2002-10-01 05:09:14
    Temat: gdzie zrealizowac czek z usa
    Od: "zbyhó" <j...@p...fm>

    witam

    mam pytanie
    przyslano mi zalegla wyplate z wakacyjnej pracy z usa
    w jakim banku moge zrealizowac czek, i gdzie bedzie najmniejsza prowizja?
    czeki sa z banku: 'allfirst bank' i 'branch banking and trust company of
    virginia' (BB&T)

    z gory dzieki za pomoc

    pozdrawiam
    mentor

  • 2. Data: 2002-10-01 06:09:31
    Temat: Re: gdzie zrealizowac czek z usa
    Od: v...@p...onet.pl

    prowizja jest raczej wszedzie podobna.
    czek mozesz zrealizowac tylko w banku, w ktorym masz ROR. jesli nie masz, to
    musisz zalozyc (jak tak zrobilem w millenium dla czeku z niemiec - swoja droga
    za bagaz, ktory zaginal podczas powrotu z wakacyjnej pracy w usa :)
    czek pojdzie do inkasa, realizacja trwa w kazdym banku teoretycznie do 4
    miesiecy, choc w praktyce podobno jest to ok miesiaca

    pozdr,
    radek

  • 3. Data: 2002-10-01 06:59:21
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    zbyhó wrote:

> [...]
    > w jakim banku moge zrealizowac czek, i gdzie bedzie najmniejsza
    > prowizja? czeki sa z banku: 'allfirst bank' i 'branch banking and

    Cztery lata temu realizowałem w Pekao SA
    Trwało to 2 tygodnie.
    Dokładnego kosztu nie pamiętam. Było to jednak na tylo mało, że nie
    chciało mi się nawet sprawdzać cen w innych bankach.

  • 4. Data: 2002-10-01 07:00:53
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    v...@p...onet.pl wrote:

    > prowizja jest raczej wszedzie podobna.
    > czek mozesz zrealizowac tylko w banku, w ktorym masz ROR. jesli nie
    > masz, to musisz zalozyc (jak tak zrobilem w millenium dla czeku z

    Nieprawda - w Pekao Sa realizowałem czek pomimo, że nie mam tam
    rachunku. Problem jest co najwyżej z centowa końcówką, którą
    przeliczają na PLN

  • 5. Data: 2002-10-01 07:36:56
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > czeki sa z banku: 'allfirst bank' i 'branch banking and trust company of

    Moze zabrzmi to dziwnie ale _tylko_ Pekao SA - inkaso czeku trwa dokladnie
    6 tygodni, nie musisz miec u nich konta a cala prowizja to chyba 0,1%
    (min. 10 zl - wiec najkorzystniej z polskich bankow). No i oczywiscie
    warto wziac pieniadze w walucie i sprzedac w kantorze a nie zlotowki po
    kursie banku.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 6. Data: 2002-10-01 08:28:27
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Użytkownik wrote:

    > czek mozesz zrealizowac tylko w banku, w ktorym masz ROR. jesli nie
    > masz, to musisz zalozyc (jak tak zrobilem w millenium dla czeku z

    Absolutnie nieprawda, chyba ze sie ostatnio cos zmienilo. Ja zrealizowalem
    czek z USA w Pekao SA (w którym nigdy nie miałem RORu ani nic innego),
    prowizja była chyba ok. 5 PLN. Normalnie biorą w inkaso i czeka się ok.
    miesiąca, ale ponieważ kwota była niewielka (coś ok. 100 USD), wypłacili mi
    od ręki.

  • 7. Data: 2002-10-02 09:37:50
    Od: "Mr.Shadow" <m...@w...pl>

    citibank czeki do $500 realizuje po 10 dniach roboczych
    liczac od daty zlozenia za 15zl prowizji (wczesniej bylo bez prowizji ale
    widac jak zmienilo sie prawo to im juz nie zalezy)

  • 8. Data: 2002-10-11 22:13:13
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl>

    "Mr.Shadow" <m...@w...pl> skribis:

    >citibank czeki do $500 realizuje po 10 dniach roboczych
    >liczac od daty zlozenia za 15zl prowizji (wczesniej bylo bez prowizji ale
    >widac jak zmienilo sie prawo to im juz nie zalezy)

    A nie trzeba tam miec konta (brrr.. 40zl/mc..)

    Pozdrawiam, Leh.

    --
    Zarabiaj pieniadze podczas snu. Czy to mozliwe? Sprawdz:
    http://www.gazeta.sky.pl/books/partner.php?ref=ns

  • 9. Data: 2002-10-11 22:13:15
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl>

    "Wilczek" <w...@a...net.pl> skribis:

    >Moze zabrzmi to dziwnie ale _tylko_ Pekao SA

    A BPH to co? Pies?

    Pozdrawiam, Leh.

  • 10. Data: 2002-10-11 22:25:08
    Od: o...@w...pl (Marecki)

    PKO S.A. powinno być bez problemow za oczywiście oplata.