  • 1. Data: 2004-08-14 22:04:49
    Temat: gdzie się z tym zgłosić?
    Od: "wekon" <w...@p...onet.pl>

    Witam,
    chciałem się dowiedzieć jaka wartośc mają moje czteroletnie obligacje w tej
    chwili, po dwóch latach posiadania. Obligacje są z serii COI..., czy jest
    jakis wzór, kalkulator itp. którym mógłbym sobie ich wartość wyliczyć? Co
    jest niezbędne do tego (oprocentowanie na konkretny rok?).

    Pozdrawiam W.Konarski

  • 2. Data: 2004-08-14 22:27:02
    Temat: Re: gdzie się z tym zgłosić?
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    wekon wrote:
> [...]
    > COI..., czy jest jakis wzór, kalkulator itp. którym mógłbym sobie ich
    > wartość wyliczyć? Co jest niezbędne do tego (oprocentowanie na

    W listach emisyjnych każdej serii obligacji jest na końcu wzór do obliczania
    odsetek.
    Listy emisyjne starszych serii powinny być na stronach ministerswa finansów.
    http://www.mf.gov.pl/index.php?wysw=5&sgl=2&dzial=51
    Przy okazji: o ile pamiętam COI mają odsetki płatne co roku a nie na koniec
    czterotelniego okresu.

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2004-08-15 07:31:30
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    W wiadomości z 04-08-15 00:27, tako rzecze Bogdan B.:

    Archiwum ogłoszeń: http://www.mf.gov.pl/index.php?wysw=5&sgl=2&dzial=52
    albo takie moje zestawienie: http://mrc.igo.pl/obligacje.php

    > Przy okazji: o ile pamiętam COI mają odsetki płatne co roku a nie na koniec
    > czterotelniego okresu.

    "Nowe", tj. AFAIR od sierpnia 2003. Poprzednie są kapitalizowane.

    Michał

  • 4. Data: 2004-08-15 20:53:33
    Od: "wekon" <w...@p...onet.pl>

    Wielkie dzięki Grupowiczom za wyczerpujące wyjaśnienia,

    pozdrawiam

    W.Konarski