  • 1. Data: 2002-03-06 20:22:42
    Temat: gdzie sa najnizsze prowizje od wpłaty pomocy
    Od: "morze" <m...@e...l.pl>

    Witam..

    czy ktoś z grupowiczów może mi pomóc????
    Otóz zamierzam otworzyc konto , prowadzę działalnośc gospodarcza, wpłaty na
    konto ( gotówkowe) są objete prowizja od 0,4-0,5 % .
    Moja marża na produkty , ktore sprzedaje to ok 2% szukam więc banku , który
    oferuje najnizsze oprocentowanie przy wpłacie gotówkowej
    Z góry dzięki Tomek- Poznan

  • 2. Data: 2002-03-07 06:37:43
    Temat: Re: gdzie sa najnizsze prowizje od wpłaty pomocy
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    Użytkownik "morze" <m...@e...l.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    który
    > oferuje najnizsze oprocentowanie przy wpłacie gotówkowej

    PKO BP Biznes Partner.
    Bez prowizji.

    --
    Pozdrowienia